اولین نمایشگاه بین المللی صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از تاریخ 24 لغایت 27 بهمن ماه سال جاری در محل مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۸۲
برپایی اولین نمایشگاه بین المللی صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی

به گزارش جام جم آنلاین، اتحادیه صنف تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی تهران با توجه به اهداف بلند مدت در راستای ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید و تامین کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی با مصرف کنندگان برای اولین بار با مشارکت شرکت CLI اقدام به راه اندازی نمایشگاه مذکورکرده است.

این رویداد با مشارکت طیف وسیعی از اقشار مختلف اعم از دانشگاهی سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران میانی و متخصصان و صاحب‌نظران و اساتید دانشگاهی در رشته های مرتبط برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه موضوع نمایشگاه بستر مناسبی برای تعامل بین فعالان این حرفه از جمله تولیدکنندگان ، بازرگانان ، توزیع کنندگان ، ارایه کنندگان خدمات و بهره برداران می باشد ، از همه اعضای محترم خانواده تولید و تامین کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی دعوت میشود در این رویداد مهم حضور بهم رسانند.

اهداف برگزاری نمایشگاه مواد و تجهیزات صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی

معرفی ظرفیتها و توانمندیهای کشورمان در حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از ابعاد مختلف اعم از تولید ماشین آلات، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات وابسته

ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید و تامین کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی با مصرف کنندگان

عرصه آخرین پیشرفتهای صنعتی توسط شرکتهای پیشرو بین المللی

ایجاد فضایی برای تعامل بین فعالان حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از قبیل تولیدکنندگان، بازرگانان، ارائه کنندگان خدمات و توزیع کنندگان

ایجاد بستری جهت تعامل هر چه بیشتر نهادهای علمی و پژوهشی کشور با صنعتگران داخلی و خارجی

همچنین این نمایشگاه با حضور گروه کالاهای مواد شیمیایی و پتروشیمی و تجهیزات آزمون و اندازه گیری ، بهداشتی، تجهیزات فرآیندی ، خدمات زیست محیطی و نانو فناوری ، خدمات مهندسی، خدمات سیستمهای اطلاعاتی و مستند سازی و همچنین با مشارکت مراکز پژوهشی و دانشگاهی و انجمن های علمی و نشریات کشور برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها