پسر دانشجو که پس از قتل پدرش جسد او را در کمد دیواری دفن کرده بود، از سوی خواهرش بخشیده شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۴۱
بخشش قاتل پدر از سوی خواهر

به گزارش جام‌جم، رضا 19 ساله، 14 مهر امسال پدرش را در خواب در خانه‌شان در خیابان طوس تهران با ضربه‌های چوب و چاقو به قتل رساند و برای فاش نشدن ماجرا، جسد او را در کمد دیواری دفن کرد.

بعد هم با شکایت دروغین گم شدن او را به پلیس گزارش داد، اما بعد از چند روز دچار عذاب وجدان شد و خود را تسلیم پلیس کرد و جسد مقتول در خانه کشف شد. متهم در جریان تحقیقات قضایی ـ پلیسی گفت: چهار ماه پیش مادرم بر اثر سرطان فوت کرد و پدرم را در مرگ او مقصر می‌دانستم. بعد هم اختلاف و درگیری‌مان بیشتر شد. آن شب از شدت کینه‌ای که داشتم، پدرم را کشتم، اما اکنون پشیمانم.

دیروز تنها دختر مقتول به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و برادرش را بخشید. او به افسر تحقیق گفت: پدرم کمی تندخو و خسیس بود، هزینه دانشگاه برادرم را نیز بدرستی نمی‌پرداخت، بعد از بازنشستگی و فوت مادرمان اخلاق و رفتارش بدتر شده بود. برادرم رضا را خیلی دوست دارم و نمی‌توانم او را پای چوبه دار ببینم. داغ پدر دارم و نمی‌توانم داغ دیگری را تحمل کنم. او پشیمان است و من هم او را می‌بخشم.

بنابراین قرار شد گواهی انحصار وراثت گرفته شود تا چنانچه غیر از دختر مقتول، اولیای دم دیگری نباشد، پرونده بعد از اخذ آخرین دفاع از متهم برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها