کمپین «یه عالمه مهربونی» با هدف تامین نیازهای اولیه تغذیه‌ای مناطق محروم کشور با ابتکار جالب یک گروه اینترنتی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۶۷
کمپین «یه عالمه مهربونی» با هدف مبارزه با سوء تغذیه در مناطق محروم

به گزارش مهر، «یه عالمه مهربونی» پس از تجربه موفق «رمضانیه» از سلسله فعالیت‌های اینترنتی گروه «بیدارباش» است که در آبان‌ماه ۹۶ با هدف تامین نیازهای اولیه کالایی و سلامتی مناطق محروم کشور با حمایت تولیدکنندگان کالاهای اساسی راه اندازی شده است.

روغن ویتامین دی «نینا» به عنوان نخستین بانی، حمایت خود را از این کمپین اعلام و با آن همکاری کرده است.

نحوه پیوستن به این کمپین به این شکل است که کاربران با مراجعه به ربات mehraboonibot@ در تلگرام و ارسال یک تصویر از خودشان به ربات، یک پوستر اختصاصی دریافت می‌کنند و با انتشار این پوستر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با هشتگ #مهربونی حمایت خود را از این کمپین برای کمک به نیازمندان در مناطق محروم اعلام می‌کنند.

در عوض کارخانه تولید روغن در ازای هر پست ارسالی از سوی کاربران، یک بطری روغن غنی شده با ویتامین D برای یک خانواده نیازمند در نظر می‌گیرد و در آخر به ازای مجموع پست‌های ارسالی کاربران در شبکه مجازی اینستاگرام، بطری‌های روغن ویتامین D را تحویل مراکز خانه بهداشت در مناطق محروم می‌دهد تا آنها به‌دست خانواده‌های نیازمندی که از کمبود ویتامین D رنج می‌برند، برسانند.

این کمپین آمادگی خود را برای همکاری با سایر تولیدکنندگان کالاهای اساسی، اعلام کرده است. تولیدکنندگان می توانند در صورت تمایل با شماره ۸۸۸۶۷۵۹۰-۰۲۱ برای همکاری با این کمپین تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها