جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در محورهای استان های مجری مراسم اربعین حسینی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۱۵
محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد مراسم اربعین

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، سرهنگ ابراهیم وهاب زاده، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در محورهای استان های مجری مراسم اربعین حسینی را تشریح و اعلام کرد؛

١-استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری

الف-تردد کلیه کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ٧ صبح روز دوشنبه مورخ ١٥ آبان ٩٦ تا ساعت ٧ روز سه شنبه ٢٣ آبان در محورهای اهواز-سوسنگرد، بستان-چزابه، اهواز-خرمشهر و شلمچه ممنوع است. ( برای شلمچه، مسیرجایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند، می توانند از مسیر اهواز-آبادان-خرمشهر و بالعکس تردد کنند.)

ب- تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت ٧ صبح روز دوشنبه مورخ ١٥ آبان تا ساعت ٧ صبح روز سه شنبه مورخ ٢٣ آبان ٩٦ در محور هفتگل-باغملک-ایذه- دهدز-شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز-اندیمشک-خرم آباد-الیگودرز-اصفهان-شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

٢- استان ایلام

الف- تردد کلیه تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ٧ صبح روز دوشنبه مورخ ١٥ آبان ٩٦ تا ساعت ٧ صبح روز سه شنبه مورخ ٢٣ آبان ٩٦ از محورهای دهلران-مهران، حمیل-ایلام-قلاجه-ایلام، و ایلام-مهران ممنوع است.

٣- استان لرستان

تردد کلیه تریلرها، کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ٧ صبح روز دوشنبه مورخ ١٥ آبان ٩٦، تا ساعت ٧ صبح روز سه شنبه مورخ ٢٣ آبان ٩٦، در محورهای پلدختر-اسلام آباد و پلدختر-اندیمشک و بالعکس ممنوع است.

تبصره ١- تردد کلیه خودروهای ترانزیت به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین، طبق مصوبه پنجاه و نهمین کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی از تاریخ ١٠ آبان ٩٦ تا پایان ٢٥ آبان ٩٦، ممنوع است.

تبصره ٢- در صورت بروز مشکلات ترافیکی در استان های درگیر مراسم اربعین و بر اساس تدابیر ابلاغی، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نیز اعمال خواهد شد.

بنا بر این گزارش، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ١٢٠ و ٨٨٢٥٥٥٥٥ (١٠ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها