رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک بار مصرف خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۱۹
جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک بار مصرف با ورود سازمان بازرسی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، قاضی سراج در تشریح اقدامات سازمان بازرسی در رسیدگی به معوقات کارت بازرگانی یک بار مصرف از ورود سازمان بازرسی به جلوگیری از صدور کارت بازرگانی یک بار مصرف خبر داد و اظهارکرد: دراین رابطه سازمان بازرسی ورود کرد و با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی این افراد شناسایی شده و مالیات‌ها باز می‌گردد.

قاضی سراج گفت: افرادی که صلاحیت نداشتند با زد و بند به دریافت کارت‌های بازرگانی اقدام می‌کردند و با این کارت‌ها صادرات و واردات انجام می‌دادند و نسبت به حق و حقوق دولت از جمله مالیات فراری بودند.

وی اضافه کرد: زمانی دولت متوجه این موضوع می‌شد که کالا‌ها از گمرکات ترخیص شده و میلیارد‌ها مالیات دولت، غیرقابل وصول بود.

سازمان بازرسی کل کشور در ادامه بیان کرد: مالیات اصلی را دلال‌های حرفه‌ای می‌خوردند و دولت از حق و حقوقش محروم می‌ماند، در این رابطه با ورود سازمان بازرسی تعدادی از افراد شناسایی شدند و مالیات‌ها به دولت برمی گردد.

چندی قبل رئیس سازمان مالیاتی طی مصاحبه‌ای میزان مالیات وصول نشده مربوط به کارت بازرگانی یک‌بارمصرف را تا تاریخ ۲۹ مهرماه بیش از ۱۲۰۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها