جانشین فرمانده کل سپاه:

فتنه داعش برای کل بشریت خطرناک بود

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز قدرت آمریکا "رو به افول" است، تأکید کرد: اینکه آمریکایی‌ها تصور کنند ایران قدرت نظامی خود را کنار بگذارد، یک رؤیای کودکانه است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۱۱
سردار سلامی :حتی ترامپ از گزینه نظامی سخن نمی گوید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم از قم، سردار حسین سلامی ظهر امروز در سخنرانی به‌مناسبت 13 آبان که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه شاهد فریادهای ملت بزرگ ایران علیه مظهر استکبار یعنی آمریکا هستیم، اظهار داشت: روز 13 آبان سالروز تصرف لانه جاسوسی آمریکا در ایران است، اشغال لانه جاسوسی به‌عنوان یک حماسه بی‌نظیر در تاریخ ایران ثبت شده است.

وی افزود: مردم ایران با تصرف لانه جاسوسی بر سیاست‌های سلطه‌طلبانه آمریکا خط بطلان کشیدند، تاریخ گواه واقعیت‌هایی است که به‌صورت عباراتی کوتاه و حکمت‌آمیز از قلب امام راحل به قلب مردم جاری شد و بخش مهمی از ملت ایران را تحت تأثیر خود قرار داد.

سردار سلامی با بیان این حقیقت که دیگر گزینه نظامی حتی در فکر مقامات آمریکایی نیز خطور نمی‌کند ادامه داد: آمریکا خود می‌داند اگر موتور محرکه جهاد با تمام ظرفیت خود فعال شود در آینده نزدیک رژیمی به‌نام اسرائیل وجود نخواهد داشت و اگر جنگ جدیدی رخ دهد نیروهای آمریکایی هستند که باید منطقه را ترک کرده و قدرتی به‌نام جمهوری اسلامی ایران ریشه‌دارتر و عمیق‌تر در منطقه باقی خواهد ماند.

وی با ابراز اینکه در سخنان اخیر ترامپ حرفی از "گزینه نظامی" نیست، تصریح کرد: ما بارها گفته‌ایم که هرکسی که از موشک‌های ما می‌ترسد، به پناه‌گاه برود، اینکه تصور کنند ایران قدرت نظامی خود را کنار بگذارد تنها رؤیایی کودکانه است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها امروز سپاه را نقطه تمرکز تهاجم خود قرار داده‌اند، متذکر شد: آن‌ها با موجودیتی به‌نام ایران به‌عنوان قدرتی جدید مخالف‌اند درحالی که سپاه فدایی ملت ایران و پیش‌مرگ ایران است، استخوان و پیکر پاسداران حرز و آبروی ملت ایران است و ملت و سپاه یکی هستند و این را باید آمریکا بداند.

وی خطای آمریکایی‌ها را تروریست‌‌خواندن ایران دانست و اظهار داشت: ملت ایران خود قربانی تروریست است، آمریکایی‌ها باید بدانند دیگر دوران آمریکا به‌سر آمده است و آمریکا مربوط به قرن گذشته بود و قرن جدید متعلق به امت اسلام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها