باربری مهم‌ترین انتخاب در اسباب کشی است که ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا بهترین باربری را انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۸۲
باربری ارزان یا باربری مقرون به صرفه!

می خواهید در اسباب‌کشی پول کمتری هزینه کنید؟ بهترین رویکرد چیست؟

این که بخواهید در هزینه اسباب‌کشی و حمل بار صرفه جویی کنید، امری بسیار منطقی است.

در نگاه اول ارزان و مقرون به صرفه، کلماتی یکسان به نظر می آیند، به ویژه هنگامی که قصد توصیف یک باربری را داشته باشیم. اما واقعیت چیز دیگری است و درک تفاوت این دو کلمه نه تنها شما را از هزینه زیاد محفوظ می کند، بلکه از استرس، دردسر و اتفاقات نا گوار در روز اسباب کشی نجاتتان می دهد.

پس، باربری ارزان چیست؟

باربری و اتوبار ارزان به دنبال استفاده از تجهیزات و لوازم ارزان و نیروی کار کم‌هزینه است و از آن جا که این مراکز برای سود بیشتر تمام سعی خود را می کنند که قیمت پایه را کاهش دهند، طبیعی است تا جایی که می توانند، از ارزان‌ترین امکانات برای حمل بار استفاده کنند. باربری‌های ارزان، زمانی که کار حمل بار شما را به عهده گرفتند برای اعمال تکنیک کاهش هزینه، کیفیت را فدای قیمت کرده و شما را با هر اتفاقی رها می کنند. در حالی که این روش صحیح کار باربری نیست. گاهی نیز شرایط حتی از این بدتر هم می‌شود. به طور مثال ممکن است با کارگری مواجه شوید که تنها اطلاعات کافی در خصوص کار خود ندارد بلکه در زمینه حمل اثاثیه نیز کاملا بی‌تجربه است!

خوب است بدانید که شرکت های اتوبار بیشتر اوقات از کارگران حمل موقت و هر کسی را که بتواند کارتن بلند کند، استفاده می کنند. کارگرانی که گاهی فقط برای یک روز می آیند و مشغول به کار می‌شوند و دیگر تعهدی به آن باربری نخواهند داشت و طبیعی است که این عملکرد غیرحرفه‌ای نه تنها باعث آسیب به وسایل شما می شود، بلکه خطر گم شدن بعضی از آنها را نیز افزایش می دهد.

به این موضوع توجه داشته باشید که حتی اگر کارگران دو یا سه بار هم تجربه باربری داشته باشند، این موضوع باز هم دلیل کافی برای مجرب بودن آنها نیست و برای حمل وسایل منزل، اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

با این حال، انتخاب و استخدام کارگر حرفه‌ای، تنها دغدغه برای انتخاب شرکت‌های باربری نمی‌تواند باشد، زیرا بدترین اتفاق، زمانی رخ می دهد و همه چیز بهم می ریزد که مجموعه‌های یاد شده نه تنها جایی مشخص و دفتری معین برای فعالیتشان ندارند، بلکه حتی برخی از آنها مجوز فعالیت نیز ندارند! یعنی در صورت آسیب رسیدن به وسایلتان در هر جابه‌جایی، علاوه بر آن که جایی مشخص برای اعلام شکایت ندارید، باید هزینه وسایل خراب شده را که گاهی ممکن است به مراتب بیشتر از هزینه جا‌به‌جایی باشد، شخصا بر عهده بگیرید و بپردازید.

اما بدترین بخش!

زمانی که سعی دارید با استفاده از یک باربری ارزان پول کمتری هزینه کنید، معمولا هزینه شما بیشتر از آن چیزی می شود که تصور می کنید. این موضوع بدترین بخش اسباب‌کشی شما خواهد بود که بعد از حمل اثاثیه متوجه آن خواهید شد. فکر کنید، در نهایت باید برای جایگزینی یا تعمیر مبلمان خراب شده هزینه کنید و حتی آسیب هایی که به خانه قدیمی یا جدیدتان وارد می شود، به ویژه اگر مستاجر باشید. زیرا ممکن است بخشی از پول پیش خود را از دست بدهید.

تفاوت باربری مقرون به‌صرفه چیست؟

یک باربری مقرون به صرفه مثل ظریف بار در مرحله نخست به کیفیت خدمات فکر می کند. این گونه باربری‌ها برای ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت و اعتماد مشتری تلاش می‌کنند. بنابراین با استخدام کارمندان و پرسنل حرفه ای و صرف زمان و هزینه برای آموزش آنها و استفاده از باکیفیت‌ترین تجهیزات بسته‌بندی اثاثیه شما را با حداقل آسیب و در کمال اطمینان جا به جا می نمایند .در باربری و اتوبارهای حرفه ای، تمامی پرسنل حرفه‌ای هستند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی باکیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق‌تر، سریع‌تر و مطمئن‌تر انجام خواهد شد و این همان ذخیره پول شماست.

در واقع شما با صرف کمتر پول، زمان و انرژی، از بهترین خدمات باکیفیت برخوردار شده اید.

در یک باربری به دنبال چه چیزهایی باشیم؟

هر زمان که قصد اسباب کشی داشتید، حتما از یک اتوبار حرفه ای و قابل اطمینان کمک بگیرید.

برای تشخیص، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • دارای مجوز و استانداردهای روز باشد.
  • ارائه خدمات کلی و جزیی حمل اثاثیه
  • باربری سفارشی به شما امکان استفاده از خدمات بسته بندی، حمل، انبار وسایل و اثاثیه، چیدمان و سایر سرویس‌ها را می دهد.
  • سابقه کار و شهرت
  • تعداد پرسنل و ماشین‌ها

خدمات و پشتیبانی 24 ساعته

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها