مردی که متهم است قصد ربودن دوستش را داشته، پس از دستگیری مدعی شد دوستش سارق تلفن همراه و عکس‌ های خصوصی او و همسرش بوده و قصد گرفتن اموال سرقتی را داشته است.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۶۰
نقشه ربودن سارق عکس‌ های خصوصی دردسرساز شد

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از دو مرد به اتهام اقدام برای آدم‌ ربایی شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: در یکی از محله‌های تهران دوست قدیمی‌ام و مردی غریبه را دیدم. مرد غریبه قصد داشت مرا برباید که از دستش فرار کردم. او با موتور مرا تعقیب می‌کرد که ماموران سررسیدند و نجاتم دادند. متهم هم دستگیر شد و هم‌اکنون در کلانتری است.

با توجه به گفته‌های او، ماموران متهم را از کلانتری تحویل گرفتند و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم جوان به افسر تحقیق گفت: شاکی اموالی از خانه دوستم دزدیده و بخشی از آن را فروخته بود و حاضر نبود اموال سرقتی را پس دهد. حتی در قبال بازپس دادن آن می‌خواست از دوستم اخاذی کند. آن روز هم فقط می‌خواستیم تهدید شود تا اموال دزدی را پس دهد که نقشه‌ای که برای ربودن او طراحی کرده بودیم، لو رفت و ناکام ماندیم.

با اعتراف وی، دوستش که طراح نقشه آدم‌ربایی بود نیز بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی پایتخت انتقال یافت.

این مرد جوان به افسر تحقیق گفت: شاکی دروغ می‌گوید او خودش سارق اموالم است. وی از دوستان قدیمی‌ام بود که مدتی او را ندیده بودم. او دو ماه پیش شب را در خانه ما مهمان بود. صبح که من و همسرم بیدار شدیم، پی بردیم از مرد مهمان خبری نیست و او با سرقت گوشی‌های تلفن همراه من و همسرم، مدارک هویتی و مبلغی پول فرار کرده است.

متهم جوان ادامه داد: او بعد از فرار تلفن همراه خود را خاموش کرد. زمانی که با شماره گوشی‌های سرقتی تماس گرفتیم، مردی پاسخگو بود و اعلام کرد گوشی‌ها را خریده است. با مشخصاتی که او به من داد، متوجه شدم فروشنده همان دوست سارقم است. بعد از جست‌وجوی فراوان او را یافتم و زمانی که با تلفن جدید او تماس گرفتم اعلام کرد اگر از او شکایت کنم فیلم و عکس‌‌های خصوصی داخل گوشی‌ها را در تلگرام منتشر می‌کند. او برای منتشر نکردن آنها درخواست پول کرده بود.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتم به زور و تهدید او را برای چند ساعتی با خود ببریم تا شاید مجبور شود اموال سرقتی را پس دهد. من و دوستم سر قرار با سارق رفتیم که او به بهانه آوردن اموال فرار کرد و دوستم در تعقیبش بود.

متهمان روانه بازداشتگاه پلیس شدند، تحقیقات از آنها درباره صحت ادعاهایشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها