سقوط یک دستگاه پژو 206 از ارتفاع 15 متری، مصدومیت چهار نفر سرنشینان این وسیله نقلیه را در پی داشت.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۹۴
سقوط آزاد پژو از پل بزرگراه همت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 55 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 23:10 شب گذشته به بزرگراه شهید همت، تقاطع اشرفی اصفهانی روانه شدند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 حامل چهار نفر سرنشین مرد حدودا 20 ساله حین حرکت در بزرگراه به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل حاشیه مسیر و شکستن نرده های گاردریل، از ارتفاع 15 متری کنار بزرگراه سقوط کرده و بر روی سطح خیابان مجاور قرار گرفت.

وی افزود: هر چهار نفر سرنشین خودرو سواری که دچار آسیب دیدگی شده بودند با کمک رانندگان خودروهای عبوری از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بودند که نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و پس از ایمن سازی، مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

امیر عباس عادل اضافه کرد: آتش نشانان پس از رفع نشتی بنزین خودرو سواری و انتقال این وسیله نقلیه به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها