عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص حادثه عصر روز دوم آبان گفت که عده‌ای تحت تأثیر اخبار برخی شبکه‌های اجتماعی در اطراف یکی از مدارس ارومیه تجمع کرده و ضمن آسیب زدن به اموال عمومی، مدرسه را آتش زده و بخشی از آن را تخریب کردند.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۰۰
فرصت طلب ها در ارومیه اغتشاش کردند / قضیه جمع شده بود که رسانه ها به آن دامن زدند
سید هادی بهادری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین در خصوص انتشار اخبار تعرض به یک دانش آموز دختر مدرسه واقع در محله اسلام‌آباد شهرستان ارومیه گفت: والدین دختر صبح روز بعد حادثه به مدرسه مراجعه کرده و همراه مسئولین مدرسه به کلانتری می‌روند و رضایت کتبی در کلانتری می‌دهند. در حالی که مسئولین در حال جمع کردن مسئله بودند، متاسفانه نمیدانم این خبر را چه کسانی منتشر کردند.
وی افزود: ولی افرادی هستند فرصت طلب که با آرامش مردم میانه خوبی ندارند. بهانه خوبی شد که به این موضوع دامن بزنند. که شاهد حادثه ناگواری که در شهر ارومیه بودیم.
بهادری در خصوص خساراتی که به اموال دولتی وارد آمده اظهار داشت: علاوه بر اینکه به معلمان و مسئولان مدارس خسارات مالی و جانی وارد کردند. بلکه خانه این خدمتکار مدرسه هم را به آتش کشیدند. فضاسازی‌ها و جوسازی‌های غیرواقعی که عصر روز دوشنبه اول آبان در شهر ارومیه ایجاد کردند. با حضور به موقع پلیس و نیروهای امنیتی و مسئولین شرایط تحت کنترل قرار گرفت و این ماجرا تمام شد. با بازدیدی که من از دو مدرسه داشتم. یکی از مدارس در حال بازسازی تا چند روز آینده است. ولی یکی دیگر خیلی کار دارد که این امر باعث عقب افتادن دانش آموزان از درس است.
نماینده مردم ارومیه در خصوص خدمتکار مردی که موجب این حادثه شده است گفت: در این مورد با مدیر کل آموزش و پرورش استان ارومیه صحبتی داشتم. وی اظهار داشت که در استان 50 نفر خدمتکار مرد در مدارس دخترانه موجود دارد.
وی در پایان گفت که این قضیه همچنان پیگیری خواهد شد.
نعمت الله سوری - جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها