سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف و برخورد چندین دستگاه خودرو با یکدیگر در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه، خودروی پرشیا و سمند متلاشی شدند.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۹۸
متلاشی شدن پرشیا و سمند در بزرگراه آزادگان + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام خبر تصادف چندین دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 4:24 بامداد امروز برخورد چندین دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، کمی پایین‌تر از اتوبان کرج به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد سه دستگاه خودرو شامل یک کامیون کمپرسی، یک پرشیا و یک سمند به شدت با هم برخورد کرده‌اند و بر اثر این حادثه هر دو دستگاه خودروی سواری کاملاً متلاشی شده بودند و رانندگان هر دو خودرو داخل خودروهای ویران شده محبوس شده بود.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان در ابتدا با کمک پلیس راهور مسیر تردد خودروها و بزرگراه‌ را مسدود کرده و با تجهیزات هیدرولیکی به طور همزمان عملیات رهاسازی محبوسان را آغاز کرد، در ادامه هر دو راننده از خودروها خارج و سریعاً به عوامل اورژانس تحویل داده شدند همچنین راننده پرشیا که خانم جوانی بود وضعیت وخیمی داشت.

ملکی افزود: چند متر پایین‌تر و در حاشیه همین تصادف سه دستگاه خودروی دیگر شامل دو پرشیا و یک سمند به دلیل کم کردن سرعتشان با یکدیگر تصادف کرده اما خوشبختانه این حادثه، مصدومی نداشت و فقط خسارت مالی برجای گذاشت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در نهایت آتش‌نشانان تمامی خودروها را به حاشیه بزرگراه انتقال داده و با کمک جرثقیل خودروها به محل امنی منتقل شدند، در پایان نیز با حضور عوامل خدمات شهری شهرداری تهران بزرگراه پاکسازی، معبر ایمن‌سازی و بازگشایی شد و عملیات در ساعت 5:40 به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها