آکادمی اسکار اعلام کرد که ۱۷۰ فیلم مستند در بخش رقابتی بهترین مستند اسکار در نودمین رویداد آکادمی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند. از بین این ۱۷۰ اثر ۱۵ اثر انتخاب می‌شوند که ۵ نامزد نهایی از بین آنها انتخاب خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۷۱
رقابت ۱۷۰ فیلم مستند در اسکار نودم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، آکادمی اسکار اعلام کرد که 170 فیلم مستند در بخش رقابتی بهترین مستند اسکار در نودمین رویداد آکادمی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند. از بین این ۱۷۰ اثر ۱۵ اثر انتخاب می‌شوند که ۵ نامزد نهایی از بین آنها انتخاب خواهد شد.

در میان این آثار مستند «رسانه آمریکایی و دومین ترور جان اف کندی» «مرد علم» اثر «بیل نای»، «بوستون» از «کلیو دیویس»، «تراک صوتی زندگی ما» از «ایگلز و نوس آمیس» «اریک کلاپتون» و «ماورای بزرگ» اثر «جوان دیدیون» به چشم می‌خورد.

در ماه دسامبر 15 فیلم مستند از بین این آثار انتخاب و اعلام می‌شود و پس از آن از میان این 15 مستند 5 فیلم به عنوان نامزدهای نهایی دریافت اسکار بهترین مستند در 23 ژانویه اعلام خواهند شد. برنده نهایی این بخش نیز در مراسم اصلی اسکار در چهارم مارس 2018 در «هالیوود و هایلند سنتر» هالیوود اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها