فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

کشف محموله بزرگ مشروبات الکلی در جاسک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از وقوع درگیری مسلحانه ماموران انتظامی جاسک با یک باند مسلح قاچاق مشروبات الکلی و هلاکت یک قاچاقچی مسلح در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۱۹
کشف محموله بزرگ مشروبات الکلی در جاسک

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال یک محموله سنگین مشروبات الکلی خارجی به صورت مسلحانه مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از کارکنان عملیاتی مجرب تشکیل و پس از توجیه و اخذ تجهیزات با یک دستگاه خودرو پوششی به آدرس اعلامی اعزام شدند که سه دستگاه خودرو حامل مشروبات الکلی شناسایی و با علائم هشدار دهنده به خودرو اول ایست داده که اعتنایی نکرده و با خودرو به سمت ماموران حمله ور شدند که در همین حین خودرو سوم نیز که در انتها قرار داشته به سمت ماموران اقدام به تیر اندازی کرده و از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اذعان داشت: با توجه به مسلح بودن قاچاقچیان، ماموران برای متوقف کردن خودرو‌های حامل مشروبات اقدام به تیراندازی کردند که یک دستگاه خودرو تویوتا از ناحیه بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

رئیس پلیس هرمزگان افزود: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن و فاصله 170 کیلومتری این منطقه تا مرکز شهرستان و از طرفی دیگر عدم توسعه زیر ساخت‌های زیر بنایی این منطقه باعث شده که محموله مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت مسلحانه با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین انتقال داده شود که این موضوع باعث نا امنی در منطقه شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه یکی از قاچاقچیان از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته که حین فرار دستگیر شد، خاطر نشان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو نیسان متعلق به قاچاقچیان در تعقیب و گریز واژگون که راننده آن به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید.

سردار ملکی با اشاره به اینکه فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت اسکورت خودرو‌های قاچاقچیان را برعهده داشت نیز دستگیر شد، تصریح کرد: در این عملیات مسلحانه دو ساعته، یک محموله سنگین مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها