رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب، از دستگیری یک سارق حرفه ای و همدستش در محدوده نواب خبر داد و گفت: این متهم خانه استیجاری اش را محل پاتوق خلافکاران کرده بود.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۵
خانه استیجاری پاتوق سارقان حرفه ای

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ مسلم قاسم آبادی در گفتگو با مهر، اظهارداشت: در پی تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیاتی و تجسس این کلانتری مشخص شد شخصی به نام داوود که از سابقه داران این محدوده است منزل استیجاری خود را به پاتوق افراد خلافکار تبدیل کرده تردد سارقین و فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش به صورت شبانه روزی در آن محل صورت می گیرد.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار سرپرست دادسرای ناحیه ۱۰قرار گرفت که متعاقبا دستور ورود به مخفیگاه و دستگیری متهم صادر شد که بلافاصله تیم های عملیاتی این کلانتری با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام شدند که در نتیجه متهم و همدستش دستگیر و در بازرسی از محل نیز یک قبضه سلاح گرم ، چهار عدد فشنگ جنگی و تعدادی لوازم مسروقه و مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ قاسم آبادی در پایان ضمن اشاره به این مطلب که هر ۲ متهم بازداشت شده در بازجویی ها به جرایم خود مبنی بر سرقت و توزیع مواد مخدر در محل مذکور اعتراف کرده اند، گفت: در بررسی های انجام شده از سوابق متهمان ده ها فقره سرقت و زورگیری و همچنین توزیع مواد مخدر مشاهده می شود که بر این اساس هر دو نفر برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها