دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور به جام جم آنلاین خبر داد:

احتمال انتقال پروازهای اربعین از نجف به بغداد / کارشکنی مدیران فرودگاه نجف ادامه دارد

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی کشور از احتمال انتقال پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به مقصد عراق از فرودگاه نجف به بغداد یا بصره خبر داد، به گفته اسعدی،‌ علت این تغییر کارشکنی مدیران فرودگاه نجف، گران فروشی سوخت و افزایش نرخ خدمات هلدینگ در آستانه مراسم اربعین است.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۷۳
احتمال انتقال پروازهای اربعین از نجف به بغداد / کارشکنی مدیران فرودگاه نجف ادامه دارد

مقصود اسعدی در این‌باره به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: مسئولین فرودگاه نجف نرخ سوخت را از 98 سنت در هر لیتر به یک دلار و 42 سنت افزایش داده اند و بر اساس توافق های انجام شده قرار بود تخفیف‌هایی را روی نرخ هندلیگ به پروازهای ایرانی بدهند .این درحالیست که نرخ خدمات هندلینگ در فرودگاه نجف 4 برابر فرودگاه‌های دیگر است.

وی افزود: این افزایش قیمت به هزینه‌های ایرلاین‌های ایرانی تحمیل می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی نیز از طریق هواپیمایی کشوری اعتراض خود را به مسئولین در فرودگاه نجف اعلام کردند و اگر مسئولین فرودگاه نجف بر افزایش قیمت ها اصرار داشته باشند، شرکت‌ها مجبور هستند پروازها را به فرودگاه بغداد و یا بصره که هزینه‌های کمتری دارند انتقال دهند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: نرخ سوخت در فرودگاه بغداد 70 سنت است اما قیمت سوخت در فرودگاه نجف با افزایش دو برابری، یک دلار و 42 سنت است.

وی تاکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی سعی بر انجام تعهداتشان در برابر مسافرین دارند اما اگر مسئولان فرودگاه نجف به این نرخ‌ها اصرار داشته باشند، احتمال انتقال پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به فرودگاه بغداد جدی می‌شود که در اینصورت اطلاع رسانی خواهد شد.

اسعدی سامانی با اشاره به پیگیری مذاکرات برای رفع این مشکلات از طریق ستاد مرکزی اربعین اظهار داشت: مسئولین در ستاد مرکزی اربعین نیز هماهنگی‌هایی را با وزارت خارجه و مراجع ذیربط انجام داده اند و امیداریم که پیگیری‌ها به نتیجه برسد تا مجبور به انتقال پروازها به بغداد نباشیم.

نسترن نعمتی/جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها