رئیس پلیس صدور گذرنامه ناجا خبر داد:

تمدید صدور و دریافت ویزای عراق تا فردا

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا:

صدور پاسپورت در مرزهای عراق منتفی شد

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا از منتفی بودن امکان صدور گذرنامه در سه مرز کشور عراق برای ایام اربعین خبر داد و خاطرنشان کرد: زائران پیش از سفر خود باید نسبت به اخذ گذرنامه و ویزای معتبر اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۱۸
صدور پاسپورت در مرزهای عراق منتفی شد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سرهنگ صمدی با تاکید بر منتفی بودن امکان صدور گذرنامه در مرزهای کشور برای زائران اربعین اظهار کرد: با توجه به اینکه صدور گذرنامه در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه به هیچ وجه امکان پذیر نیست لازم است تا زائران اربعین حسینی پیش از شروع سفر خود، نسبت به اخذ پاسپورت و ویزای معتبر اقدام کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا ادامه داد: همچنین لازم است تا زائرانی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق در ایام اربعین را دارند هوشیار باشند که برای خروج از کشور، کودکان و نوزادان نیز نیازمند گذرنامه مجزا هستند و گذرنامه‌ای با عنوان گذرنامه تجمیعی وجود نداشته و اعتبار ندارد.

به گفته رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا، مراکز و ادارات صدور گذرنامه پلیس همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، با افزایش ساعت کاری خود تا ساعت 20، ظرف 72 ساعت گذرنامه برای زائران اربعین حسینی صادر می‌کنند و بر اساس آمار ارائه شده، روزانه بیش از 38 هزار گذرنامه توسط پلیس در حال صدور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها