گفت‌وگو با دکتر محمدمهدی طرزی عضو انجمن جراحان پلاستیک

نقش شبکه‌های اجتماعی در افزایش عمل‌های زیبایی

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران خبر داد:

تخلفات در حوزه جراحی‌های زیبایی که تحصیلات پزشکی ندارند

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با اشاره به ورود افراد غیر از متخصصین جراحی و پلاستیک به این حوزه،‌گفت: مراجع قانونی باید برخوردهای لازم در این زمینه را انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۲۳
تخلفات در حوزه جراحی‌های زیبایی که تحصیلات پزشکی ندارند
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علی بیژنی در نشست خبری کنگره بین‌المللی بزرگان جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اظهار داشت:‌ این کنگره 2 تا 5 آبان ماه سال جاری در هتل اسپیناس پالاس به همت جراحان پلاستیک و زیبایی ایران برگزار می‌شود و جدیدتری دستاوردها در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی ارائه و مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.
وی افزود: در حال حاضر حدود 330 جراح پلاستیک و زیبایی در کشور فعالیت دارند البته باید توجه داشت که جراحی پلاستیک دامنه وسیعی داشته و در واقع جراحان پلاستیک و زیبایی یکی از بزرگ‌ترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهند.
رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ادامه داد: بسیاری از مجروحان جنگی و افرادی که از ناحیه فک، صورت و دماغ دچار مشکل باشند می‌توانند با خدمات جراحان پلاستیک مشکلاتشان را رفع و کاهش دهند، در واقع زیبایی یکی از شاخه‌های جراحی پلاستیک است.
بیژنی افزود: جراحان پلاستیک دوره 4 ساله جراحی عمومی را طی کرده و پس از آن موفق به گذراندن دوره‌های فوق‌تخصص شده‌اند ولی متأسفانه امروزه پزشکان عمومی، جراحان عمومی، متخصصان بیهوشی، ارتوپدی، تکنسین‌ها و حتی افرادی که تحصیلات پزشکی ندارند به این عرصه ورود یافته و نسبت به انجام اعمال زیبایی و ساکشن اقدام می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه مراجع قانونی باید در مورد این مسئله اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: بر اساس برخی از بررسی‌ها مشکلات در این حوزه زیاد بوده و باید جهت پیشگیری از عوارض آن اقدامات لازم صورت گیرد.
رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اضافه کرد: در حال حاضر جراحی‌های راینوپلاستیک در خارج از کشور میانگین 5 تا 6 هزار دلار است در حالی که نرخ آن در ایران 7 میلیون تومان در نظر گرفته شده، لذا هزینه‌های پایین و تجربه پزشکان ایرانی سبب شده که بسیاری از افراد از کشورهای منطقه و خارج از منطقه برای انجام زیبایی به ایران مراجعه کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها