عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از تهیه یک طرح به منظور جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده‌روها طی سه ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۸۲
محدود شدن تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها طی سه ماه آینده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، زهرا نژاد بهرام در چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر و براساس اعلام آمار مرتبط با تصادفات درون‌شهری در 61 درصد تصادفات عابران پیاده سهیم بوده‌اند.

وی افزود: باید به موضوع مناسب‌سازی پیاده‌روها توجه ویژه شده زیرا میزان تلفات عابران پیاده در تصادفاتی که نقشی در آنها ندارند بسیار زیاد است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران خواستار مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روها در پایتخت شد و اظهار کرد: مناسب‌سازی پیاده‌روها نه‌تنها منجر به کاهش تلفات و مرگ‌ومیرها می‌شود بلکه سبب شده سهم شهروندانی که تاکنون نادیده گرفته شده‌اند مورد توجه قرار گیرد.

وی با انتقاد از تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها خاطرنشان کرد: اکنون 5/3 میلیون دستگاه موتورسیکلت در شهر تهران تردد داشته که بخش قابل توجهی از این موتورها در پیاده‌روها تردد دارند.

نژاد بهرام از تهیه یک طرح به منظور محدود کردن تردد موتور سیکلت‌ها در پیاده‌روها خبرداد و اذعان کرد: در حال حاضر طرحی تهیه شده که در راستای آن طی سه ماه آینده جهت جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده‌روها فضاسازی مناسبی انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها