مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب کشور گفت: کیفیت آب در تهران به گونه‌ای است که به هیچ عنوان نیاز به استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب نیست و باید به این موضوع نیز توجه کرد که دستگاه‌های غیراستاندارد تصفیه آب نه تنها موجب افزایش کیفیت نمی‌شوند، بلکه آلودگی‌هایی را نیز در آب ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۳۵
استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب در تهران معنایی ندارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سیدهوشیار اعظم واقفی امروز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه آب در نشستی با بیان اینکه ۷۰ درصد آب تهران از منابع سطحی تامین می‌شود اظهار کرد: کیفیت آب تهران در اکثر مناطق یکسان و یکنواخت است.

به گفته وی استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب در تهران معنایی ندارد؛ چرا که میزان کیفیت آب در تهران قابل قبول است. همچنین این دستگاه‌ها املاحی را که برای بدن مفید است، از آب حذف می‌کنند.

مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب کشور با اشاره به تغییر طعم آب در استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب گفت: با توجه به اینکه این دستگاه‌ها املاح مفید آب را از بین می‌برند، طعم آب در این فرآیند تغییر می‌کند که قابل قبول نیست.

واقفی تصریح کرد: علاوه بر این مسئله استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند موجب بروز بیماری‌هایی همچون بیماری‌های پوستی شود و حتی اگر این دستگاه‌ها استاندارد نیز باشند تنها می‌توان از آنها برای مکان‌هایی که آب شور است، استفاده کرد اما به طور قاطع باید گفت که در هیچ جای تهران لزوم استفاده از این دستگاه‌ها احساس نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها