عضو کمیسیون عمران در خصوص میزان پیشرفت اتوبان تهران- شمال اظهار داشت: با در نظر گرفتن زمانبر بودن و وعده های مسئولین، این پروژه باز هم بعد از افتتاح ، به علت نقص های فنی متوقف می شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۴۸
پروژه اتوبان تهران - شمال تا دوره ریاست جمهوری بعدی هم تمام نمی شود

محمد دامادی عضو کمیسیون مجلس در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین در خصوص درصد پیشرفت پروژه تهران- شمال گفت: متاسفانه آزادراه تهران - شمال با وعده های دو رئیس جمهور مواجه بوده و پیش بینی می شود این پروژه به دوره رئیس جمهور بعد هم کشیده شود. کماکان هنوز این پروژه به نقطه خوبی نرسیده است کما اینکه با وجود حجم بالای تردد از این جاده، در مجموع راههای استان مازندران از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

نماینده مردم ساری گفت: در مورد پیشرفت پروژه از وزارت راه انتظار دارم اگر در این خصوص مشکلی وجود دارد اطلاع رسانی کند. در حال حاضر جاده هایی داریم مثل هراز، فیروزکوه که با مشکل روبرو است. البته قصد ما نادیده گرفتن تلاشهای انجام شده نیست اما این پروژه خیلی به کندی در حال انجام است.

دامادی تاکید کرد: با وجود اهمیت استان مازندران از لحاظ استراتژی، کشاورزی و هم‌چنین به دلیل ویژگی‌های خاص طبیعی- اقلیمی از جمله اینکه از گردشگر پذیر‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، از مسئولین تقاضا دارم برای راه های منتهی به استان مازندران تمهیدات اساسی بیاندیشند.

نعمت الله سوری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها