وزارت خزانه ‎داری ایالات متحده:

تحریم آمریکا فقط به سپاه ختم نمی‎شود

جانشین قرارگاه ثارالله در گفت وگو با جام جم آنلاین:

موضع گیری سپاه باعث عقب نشینی ترامپ شد/ رئیس جمهور آمریکا با کلمات بازی کرد

جانشین قرارگاه ثارالله ادعاهای ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بی اساس و تکراری دانست و گفت: صحبت هایی که آقای ترامپ به تازگی مطرح کردند صحبت‌های جدید وتازه ای نیست. آمریکا خیال می کند که همچنان ابرقدرت جهان است درحالیکه آن زمانی که آمریکا ابرقدرت جهان بود و همه در مقابلش سرتعظیم فرود می‌آوردند گذشته است.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۱۴
موضع گیری سپاه باعث عقب نشینی ترامپ شد/ رئیس جمهور آمریکا با کلمات بازی کرد

سردار اسماعیل کوثری در گفت وگو با جام جم آنلاین افزود:آمریکا وقتی می بیند یک نهادی از جمهوری اسلامی ایران توطئه هایش را یکی پس از دیگری خنثی می کند به جای اینکه منطقی رفتار کند با زورگویی و ایجاد جنگ روانی سعی دارد به خواسته خودش برسد که عملا به جایی نمی رسد.

وی در پاسخ به این پرسش که واکنش سپاه در برابر تحریم هایی که ترامپ برای این نهاد درنظر گرفته چه خواهد بود؟گفت: مسلما سپاه براساس قانون ومنویات فرمانده معظم کل قوا عمل می کند و این تحریم ها نیز موضوع جدیدی نیست و از گذشته هم وجود داشته است. درواقع اظهارات ترامپ بازی کردن با کلمات و راه انداختن جنگ روانی علیه سپاه بود لذا بهتر است بداند که با این رفتارها نه تنها به نتیجه ای نمی رسد بلکه به لطف خداوند عظمت سپاه را در جامعه جهانی بهتر شناسانده است.

به گفته سردار کوثری ،سپاه همچنان مانند گذشته به راه خود ادامه می دهد و توجهی به این مسائل ندارد. همانطورکه فرمانده محترم کل سپاه اعلام کردند اگر سپاه را در فهرست تروریست ها قرار دهند از نگاه سپاه نیز ارتش آمریکا در فهرست تروریست ها قرار خواهد گرفت لذا همین موضع مقتدرانه سبب شده که آقای ترامپ فقط به تحریم ها علیه سپاه اکتفا کند.

وی ادامه داد: آمریکا با این تحریم ها نمی تواند کاری پیش ببرد و تمام این مسائل به ضرر خودش تمام خواهد شد مگر سپاه تابه حال تحریم نبوده است وچه نتیجه ای عایدشان شده است. در واقع سپاه با این جوسازی ها محکم تر وبا صلابت تر می شود.

کوثری در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال انجام تست موشکی در واکنش به اظهارات ترامپ از سوی سپاه وجود خواهد داشت:سپاه همچنان راهش را ادامه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد قریان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
۰
۰
نه تنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به یك سازمان نظامی محدود نمیگردد .بلكه شامل همه مردم ایران وكلیه آزادگان جهان است .لذا دونالد پیر خرفت به هیچ عنوان در حد واندازه اظهار نظر در این خصوص نیست.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها