مردی که به اتهام قتل همسرش در بازداشت به سر می‌برد، در آخرین جلسه بازپرسی گفت شب جنایت تعادل روحی نداشته و از کشتن همسرش پشیمان است.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۵۴
پشیمانی قاتل در آخرین جلسه بازپرسی +عکس

به گزارش جام‌جم، این مرد میانسال که مغازه باتریسازی در غرب تهران داشت، 28 آذر سال گذشته در جریان درگیری با همسرش او را با پنج ضربه چاقو در خانه‌شان در محله شهران زخمی کرد، اما پس از انتقال به بیمارستان، او فوت کرد.

با دستور قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، مرد همسرکش بازداشت و با اعتراف به جنایت روانه زندان شد.

در حالی که او ادعای جنون می‌کرد، به پزشکی قانونی معرفی شد که کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند وی در سلامت روانی به سر می‌برد.

دختر نوجوان او برای تحقیقات در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران حاضر شد و در جریان تحقیقات گفته بود که بعداز بازگشت از مهمانی، پدرش به جان او و مادرش افتاده و بعد از کتک زدن هردویشان، پدرش با چاقویی که به دست داشته مادرش را کشته است.

عامل جنایت زمانی که متوجه شد دختر نوجوانش راز جنایت را فاش کرده این‌بار هم مدعی شد در شب جنایت جنون به وی دست داده است که این‌بار متهم برای بررسی دوباره سلامتش به پزشکی قانونی منتقل و این‌بار یک هیات سه نفره از کارشناسان پزشکی قانونی وضع او را بررسی کردندکه این‌بار نیز آنها نظر دادند متهم دروغ می‌گوید و او دارای سلامت روانی است.

چند روز پیش مرد همسرکش برای آخرین جلسه بازپرسی از زندان به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: من و همسرم 13 سال زندگی مشترک داشتیم و ثمره زندگی‌مان همین یک دختر نوجوان است. من به او علاقه داشتم. آن شب با هم دعوا کردیم و حالت روحی درستی نداشتم.زمانی که با چاقو به جانش افتادم نفهمیدم چه می‌کنم. زمانی که او فوت کرد تازه فهمیدم چه کاری انجام داده‌ام و خیلی پشیمانم.

این در حالی است که پدر مقتول و دختر نوجوان زن کشته شده، برای متهم در خواست قصاص کرده‌اند.

متهم با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشت و قرار است بزودی پرونده او به اتهام مباشرت در قتل عمدی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال تا او محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها