آیت‌الله جنتی در دیدار دانشجویان لبنانی:

داعش با ایثار نیروهای اسلامی شکست خورد

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید با شکوه تمام برگزار شود، بر ضرورت شناساندن دستاوردهای انقلاب به نسل نو تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۵۵
آیت الله جنتی:اسرائیل اکنون کلاهش را گرفته که باد نبرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت الله احمد جنتی دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سردار جعفری فرمانده کل سپاه و علی عسگری رئیس رسانه ملی عصر امروز در محل دبیرخانه شورای نگهبان برگزار شد.

در این نشست، آیت الله جنتی با بیان اینکه انگیزه الهی در مردم و امام(ره) و مردمی بودن عامل عزت این انقلاب شد، اظهار داشت: تا مردم در صحنه هستند امریکا و امثال آن کاری نمی توانند بکنند.

وی ادامه داد: عزت و انقلاب ما در چهاردیواری ایران خلاصه نشده و خود به خود صادر شده است؛ انقلاب اسلامی باعث شد اسرائیل که رویای نیل تا فرات را دنبال می کرد، ذلیل شود و حالا کلاهش را گرفته که باد نبرد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اینها ناشی از عزت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اگر انقلاب نبود، لبنان هم تصرف شده بود؛ این انقلاب سوریه را هم که مورد طمع اسرائیل بود آزاد کرد و در کشورهای غربی نیز در مردم و آزادیخواهان آنها تاثیر خودش را گذاشته است.

آیت الله جنتی با بیان اینکه این عزت را باید حفظ کرد، گفت: مراسم چهلمین سالگرد انقلاب باید باشکوه ترین مراسم باشد؛ چراکه همین ۲۲ بهمن هاست که دشمن را وادار به عقب نشینی می کند.

وی بر اهمیت نقش دستگاه های فرهنگی و تبلیغی از قبیل صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ارشاد اشاره کرد و افزود: این دستگاه ها باید به جوانان بگویند که چه بوده ایم و حالا چه هستیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با یادآوری این نکته عده ای در داخل و خارج به فکر راه اندازی نظام سکولاریستی هستند تا کشورمان را از درون تهی کنند، گفت: آنها می ترسند که یکی مثل شهید حججی پیدا شود که کشور را یکدفعه متحول کند و تکان دهد.

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه باید شرایط قبل و بعد از انقلاب را به نسل جوان نشان داد، خاطرنشان کرد: در این رابطه صداوسیما نقش تعیین کننده ای دارد.

وی افزود: این نسل برای پذیرش ارزش ها آمادگی دارد و فطرتش پاک است، ولی باید توجیه شان کرد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برگزاری مراسم چهلمین سالگرد انقلاب باید یک اتاق فکر داشته باشد و با هم کار کنند، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند در این زمینه محوریت داشته باشد.

آیت الله جنتی تاکید کرد: بدون بودجه هم نمی شود کار کرد اگر از دولت بخواهیم بودجه بگیریم، مرتب می گویند نداریم و دروغ هم نمی گویند، اما بعضی مسائل هم هست که نمی شود برای آنها خرج نکرد و باید برای آن فکری کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید نعمت انقلاب را قدر بدانیم، خاطرنشان کرد: قدردانی نعمت انقلاب این است که هر چه با عظمت تر و باشکوه تر با مراسم بزرگداشت انقلاب برخورد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها