فصل جدید خندوانه چه زمانی خواهد بود؟

جناب خان باز می‌گردد

تهیه‌کننده «خندوانه» گفت: تمایل و علاقه‌مندی به حضور جناب خان همچون گذشته در «خندوانه» وجود دارد، در حال مذاکرات هستیم و صاحب عروسک جناب خان نیز در این باره تمایل دارد اما چون مذاکرات چند جانبه است کمی زمان می‌برد تا به نتیجه برسیم.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۲۳
جناب خان باز می‌گردد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، او ضمن ابراز گلایه از برخی اطلاع رسانی ها در مورد برنامه خندوانه افزود: علاقه‌مند به خبر رفتن در خصوص خندوانه نیستم چون اعتقاد جدی دارم که گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی جناب خان را از ما گرفت، قصدمان جسارت نیست اما تمایل به خبر رفتن درباره خندوانه . نداریم و علاقه‌مندیم در یک سکوت کامل خبر کار را پیش ببریم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

احمدی خاطرنشان کرد: وقتی قبل از تحقق یک ماجرا خبر منتشر می شود دردسر به همراه دارد به همین خاطر بدون خبری شدن و در سکوت پیش رفتن به ما کمک می کند. اجازه دهید پس ماه های محرم و صفر که ایام عزاست ما نیز در فرصت مناسب درباره برنامه «خندوانه» به نتیجه برسیم سپس اخبار را به گوش اصحاب رسانه خواهیم رساند.

او درباره پخش سری جدید این برنامه گفت: زمان پخش «خندوانه» قطعا پس از محرم و صفر نیست اما در حال مذاکره برای تاریخ شروع آن هستیم.

او افزود: من و رامبد جوان نظرمان این است که پخش «خندوانه» از عید آغاز شود اما این انتخاب یک نظر فی مابین است که مستلزم موافقت شبکه است اما در حال حاضر به قطعیت در این باره نرسیدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها