یکی از مشکلات رایج در جوامع و بخش های صنعتی ، آلودگی صوتی است.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۳۸
معرفی سقف های کاذب 60*60 آکوستیک شرکت آذران فضانما

عایق صوتی با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز ، راه حلی مناسب برای ایجاد محیطی آرام و دلپذیر در محل کار و زندگی شما می باشد.

امروزه از عایق صوتی ، نه تنها در بخش های صنعتی ، بلکه در بخش های اداری و خانگی نیز استفاده می شود ؛ به طوری که در کشورهای توسعه یافته یکی از معیارهای ارزش گذاری بر ملک، علاوه بر عایق کاری حرارتی آن ، عایق کاری صوتی آن ملک نیز حائز اهمیت می باشد. به همین منظور برای کاهش سروصدای مزاحم در ساختمان ها از عایق های صوتی استفاده می شود.

سقف های کاذب آکوستیک کوبوآ یکی دیگر از محصولات انحصاری شرکت آذران فضانما می باشد. در واقع سوراخ های متعددی بر لایه فوقانی تایل ایجاده شده است و به خوبی امواج صوتی را جذب کرده و مقدار آن را کاهش می دهد . این نوع سقف ها در ابعاد (cm) 60*60 و با ضخامت 7 میلیمتر و یا 8 میلیمتر در انواع تایل سفید ساده، سفید ساده براق، چاپی و هات استمپ تولید می گردند.

مزیت سقف های کاذب 60*60این است که با طرح های متنوع و قابلیت نصب هر نوع دریچه و چراغ در سقف می باشند و همچنین این تایل ها را می توان به صورت ترکیبی با انواع دیگر سقف های کاذب طراحی و اجرا نمود.

در پایان بخش فروش شرکت آذران فضا نما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف کاذب و دیوار پوش پی وی سی، شماره تماس 8399 را اعلام نموده است و همچنین می توانید به وبسایت آذران فضانما به نشانی زیر مراجعه کنید.

www.azaran.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها