کد خبر: ۱۰۸۰۲۹۷
وضعیت کار و زندگی در گرجستان

اگر به دنبال بررسی وضعیت کار، زندگی در گرجستان و سپس پس از آن به دنبال اخذ اقامت گرجستان و یا ثبت شرکت در گرجستان و راه اندازی تجارت و بیزنسی برای خودتان هستید با کارشناسان حقوقی سام جورجیا در این مقاله همراه باشید، سام جورجیا این نوید را به شما می دهد که این نویسه چیزی جز آنچه بعنوان یک حقیقت در مورد شرایط کار و زندگی در گرجستان است، بیان ننماید.

کار در گرجستان

پیدا کردن کار در گرجستان قدری سخت است چرا که گرجی ها معمولاً کسانی را استخدام می نمایند که حداقل به یکی از زبانهای گرجی یا روسی تسلط کامل داشته باشند .

اگر چندان علاقمند به یادگیری زبانهای گرجی و یا روسی نیستید بگذارید تا آب پاکی را روی دستتان بریزیم و بگوئیم به خیال استخدام به گرجستان مهاجرت ننمائید.

البته شاید قدری هم خوش شانس باشید و در یکی از شرکتهای ایرانی واقع در گرجستان و تفلیس بتوانید کاری پیدا کنید و مشغول بکار شوید که البته شرکت سام جورجیا نیز گاهاً بنا به نیاز ، افرادی را در زمینه های مختلف استخدام می نماید .

زبان انگلیسی کاربرد کمتری در گرجستان دارد، این در حالیست که تسلط شما به زبان انگلیسی در کشورهای آمریکائی و اروپائی مزیت بزرگی به حساب می آید ولی در گرجستان آنقدرها حائز اهمیت در موضوع استخدام نیست مگر برای آژانس های هواپیمائی و یا هتل ها برای پرسنلی که با مردم کشورهای مختلف صحبت می کنند.

پیشنهاد ما این است که اگر قویاً قصد مهاجرت به گرجستان را دارید حتماً زمانی را برای یادگیری زبان گرجی صرف کنید.

شرکت سام جورجیا گاهاً کلاسهائی را برای تدریس زبان گرجی برگزار می نماید که می توانید از این کلاسها نیز کمک بگیرید .

اما پیشنهاد کارشناسان سام جورجیا این است که در زمینه هائی خاص وارد گرجستان شده، شرکت ثبت کنید و سرمایه گذاری نمائید .

اگر زمینه خاصی برای سرمایه گذاری ندارید و یا علاقه ای در زمینه سرمایه گذاری در گرجستان ندارید بهتر است از طریق اقامت گرجستان با خرید ملک اقدام کنید و بدین ترتیب اقامت یکساله گرجستان را دریافت کنید.

سام جورجیا معتقد است که با توجه به جمعیت کم کشور گرجستان مشاغل کمی هستند که وضعیت خوبی در گرجستان دارد و تعدادی از آنها عبارتند از : صنعت بسته بندی، پرورش ماهی، ساخت و ساز، توریسم و گرشگری، دامپروری و کشاورزی .

ثبت شرکت در گرجستان

باید دقت داشته باشید پیش از ثبت شرکت در مورد زمینه سرمایه گذاری خود در گرجستان به دقت تحقیق نمائید، سرمایه گذاری ناصحیح می تواند تبعات سخت و سنگینی را برای شما داشته باشد.
پس از انتخاب موضوع سرمایه گذاری می توانید شرکت خود را در گرجستان بصورت رسمی ثبت نمائید.



برای انجام ثبت شرکت در گرجستان، سام جورجیا پیشنهاد انجام در یک روز کاری را دارد، مراحلی همانند ثبت شرکت، اخذ کد مالیاتی، افتتاح حساب بانکی، دریافت مهر رسمی شرکت و ایجاد دستگاه آپارات مالیاتی از جمله مواردی است که شرکت سام جورجیا انجام داده و ثبت شرکت برای شما انجام می دهد.

همچنین کارشناسان سام جورجیا معتقد هستند یکی از بهترین و مطمئن ترین روشهای اخذ اقامت گرجستان ثبت شرکت و فعال نگاه داشتن شرکت است، بطوری که شخص می بایست پس از ثبت شرکت به کمک یک حسابدار حقوق و مالیات کارمندان خود را در ابتدای ماه میلادی رد نموده تا شرکت به حالت فعال باقی مانده، همچنین فعالیت های اقتصادی نظیر عقد قراردادهای جدید بصورت رسمی نیز از دیگر مواردی است که می تواند فعالیتی مثبت برای شرکت شما در گرجستان باشد .

در صورتی که شرکت شما بدون هیچ مشکلی و با موفقیت ثبت شود، حال می توانید مراحل انجام امور اقامت خود را نیز انجام داده و بنابه میزان سرمایه و فعالیت شرکت شما، به شما اقامت 6 تا یک ساله به احتمال زیاد اعطا خواهند نمود .

کارشناسان حقوقی فعال شرکت سام جورجیا معتقد هستند که دولت گرجستان به منظور مبارزه با شرکتهای کاغذی، روند اخذ اقامت را کمی مشکل تر نموده و بررسی های دقیق تری را در این زمینه انجام می دهند. بهمین منظور لازم است از اعتماد بی جا به شرکتهای تازه کار حقوقی و غیرحرفه ای به جد پرهیز نمائید زیرا ممکن است هزینه های شما را از بین ببرند .

در صورت نیاز به مشاوره با شرکت سام جورجیا می توانید از اطلاعات زیر بهرمند شوید :
جهت کسب اطلاعات دقیق تر می توانید برای مراجعه به کانال تلگرام این شرکت به آدرس :
https://t.me/samigeorgia مراجعه کنید .

همچنین می توانید با شماره های زیر با مشاوران مجرب این شرکت تماس برقرار نمائید :

تماس با مدیر توسعه اقتصادی سام جورجیا ( مهندس سعید درویشی ) – مشاوره های اقتصادی

۰۰۹۹۵۵۹۷۷۰۱۹۳۴ ( آقای سعید درویشی ) دارای تلگرام – واتس آپ و آیمو

تماس با مدیر عامل شرکت سام جورجیا ( مهندس محمد خالقی )

۰۰۹۹۵۵۷۱۷۴۳۶۳۶ ( آقای محمد خالقی ) دارای تلگرام – وایبر و آیمو

تلفن ثابت دفتر سام جورجیا در تفلیس :
۰۰۹۹۵-۳۲-۲۱۸۱۵۵۰
۰۰۹۹۵ کد گرجستان – ۳۲ کد شهر تفلیس – ۲۱۸۱۵۵۰ )شماره دفتر سام جورجیا(
ساعات تماس ۱۱ الی ۱۸ به وقت تهران )به جز روز یکشنبه(

آدرس دفتر سام جورجیا : گرجستان – تفلیس – خیابان آقماشنبلی ( مرجانیشویلی) – شماره ۱۴۶
No146,Aghmashenebeli ST,Tbilisi,Georgia

اکانت اسکایپ شرکت سام جورجیا :
samgeorgiaco

ایمیل شرکت سام جورجیا :
samgeorgiaco@gmail.com

صفحه اینستاگرام شرکت سام جورجیا :
www.instagram.com/samgeorgiaco

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها