پرونده قتل کارمند شرکت داروسازی پس از هشت ماه با کشف سرنخ‌هایی وارد مرحله تازه‌ای شد. گوشی سرقتی مقتول در اختیار مردی مسافربر بود که ماموران او را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۷۵
مرد مسافربر، مظنون قتل در بزرگراه +عکس

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 و 55 دقیقه 12 بهمن سال گذشته مردی هنگام رفتن به محل کارش در حاشیه بزرگراهی در غرب تهران با جسد مردی رو‌به‌رو شد و موضوع را به پلیس گزارش داد. ماموران در بررسی آنجا متوجه شدند، مرد جوان براثر اصابت ضربه چاقو به قتل رسیده و مدارک هویتی همراهش نیست. قتل او به بازپرس سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. پرونده‌ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .

دو روز بعد، زنی جوان همراه شوهر و یکی از اقوامش به پلیس آگاهی تهران آمد و از ناپدید شدن برادر 33 ساله خود به نام احمد خبر داد و به افسر تحقیق گفت: برادرم در یک شرکت دارویی کار می‌کندو همراه والدینم در محله پونک ساکن است. والدینم به کربلا سفر کرده‌‌اند. برادرم دو روز پیش در مسیر رفتن به محل کارش ناپدید شد و تلفن همراهش خاموش است. ماموران زمانی که عکس برادر او را با تصویر جسد مجهول‌الهویه مطابقت دادند معلوم شد جسد متعلق به احمد است. خانواده‌اش به پزشکی قانونی رفتند و هویت او را تائید کردند.

این فرضیه که او قربانی سرقت گوشی تلفن همراهش شده، قوت گرفت. گوشی سرقتی خاموش بود تا این‌که مدتی پیش روشن شد و هفته گذشته ماموران رد مردی میانسال را که ساکن روستایی در سلماس بود به دست آورده و او بازداشت شد. او در تحقیقات پلیسی مدعی شد گوشی را یافته و به همسر باردارش هدیه کرده است. این زن به پلیس آگاهی احضار شد و گفته‌های شوهرش را تائید کرد.

در این مرحله ماموران متوجه شدند مظنون پرونده برای جا‌به‌جایی مسافراز سلماس به تهران می‌آمده و در پونک، مسافرکشی می‌کرد. او در این مدت سیمکارت دیگری در گوشی تلفن همراه گذاشته و از آن استفاده می‌کرد.

والدین مقتول با حضوردر شعبه ششم دادسرای جنایی تهران از متهم بازداشت‌شده شکایت کردند و برای او قصاص خواستند. مادر داغدیده به قاضی پرونده گفت: احمد تنها پسرم و عصای دست من و پدرش بود. او 15 سال بود که دریک شرکت دارویی کار می‌کرد. او روزی چهار بار به من زنگ می‌زد و جویای احوالم می‌شد. او به خاطر سرقت گوشی تلفن همراهش کشته شد .

مرد مظنون به قتل هم به قاضی پرونده گفت: من دو بچه دارم و همسرم نیز باردار است. از دو سال پیش برای جا‌به‌جایی مسافر از روستایمان به غرب تهران می‌‌آمدم. بعد از 20 روز کار به روستا باز می‌گشتم. زمستان کمتر به تهران می‌آمدم و در روستا کارگری می‌کردم. بهمن سال گذشته وقتی از تهران به روستا بازگشتم گوشی را در خودرو یافتم و آن را خاموش کردم. بعد از آمدن دوباره به تهران از مسافران پرس و جو کردم تا صاحب آن را پیدا کنم که پیدا نشد. این اواخر گوشی همسرم خراب شد و این گوشی را به او دادم. نمی‌دانستم صاحب آن کشته شده است.

تحقیقات از این مرد در پلیس آگاهی برای رازگشایی از جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها