ترزا می که تلاش داشت از کنفرانس سالانه حزب محافظه‌کار برای تقویت جایگاهش استفاده کند، با بدشانسی تمام با دردسرهای جدی مواجه شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۲۴
بدشانسی‌های خانم نخست‌وزیر هنگام سخنرانی! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس چهارشنبه در کنفرانس حزب محافظه‌کار در منچستر مشغول سخنرانی بود که گرفتار سرفه‌های پیاپی شد و کار تا جایی پیش رفت که آب خورد و از طرف یک هوادار به او آبنبات ضد سرفه داده شد!

اما مشکلات خانم نخست‌وزیر به همین جا ختم نشد. زمانی که او مشغول سخنرانی بود سایمون برودکین، کمدین مشهور انگلیسی با برگه‌ای که روی آن «پی۴۵» نوشته شده بود به سمت جایگاه رفت و ترزا می هم مجبور شد تا برگه را از او بگیرد اما ترزا می حین صحبت، خم شد و برگه را پایین انداخت. برودکین هنگام دادن برگه‌اش گفت:«بوریس جانسون گفت این برگه را به شما بدهم.» پس از آن به سمت بوریس جانسون،‌ وزیر خارجه انگلیس رفت و به او گفت:«بوریس، کار انجام شد».

«پی ۴۵» معمولا برگه‌ای است که در اتمام دوران خدمت به کارمندان داده می‌شود.

از دیگر مصیبت‌های خانم نخست‌وزیر می‌توان ناقص شدن تابلوی پشت سرش حین سخنرانی اشاره کرد. در جایگاهی که او ایستاده بود، نوشته‌ای با مضمون «ساخت یک کشوری که برای همه کار کند» وجود داشت که حروف کلمات این عبارت شعاری با گذشت زمان به زمین می‌افتاد!

این بدشانسی‌های ترزا می با گرفتگی صدا و گلودرد ادامه یافت و حاضران با هدف تشویق او دست می‌زدند.

به دنبال این جنجال‌ها که برخی از حضار را به خنده انداخته بود، دفتر نخست‌وزیری انگلیس اعلام کرد ترزا می قصد کناره‌گیری ندارد. هنوز سخنگوی ترزا می و سخنگوی حزب محافظه‌کار در این رابطه اظهارنظر نکرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها