هواشناسی استان البرز با توجه به نفوذ سامانه بارشی در شمال کشور برای ارتفاعات استان، بارش برف همراه با طغیان رودخانه‌ها را پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۶۶
کندوان برفی می‌شود / رود‌ها طیغان می‌کنند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، منصور رحمانیان با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی که حکایت از نفوذ سامانه بارشی با فعالیت فرابار شمالی و همراهی آن با امواج کم دامنه و کم‌وبیش ناپایدار سطوح میانی دارد، گفت: با شمالی شدن جریانات و شدت گرفتن این توده‌ هوا از صبح چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه رشد ابر و وزش باد شدید، رعدوبرق، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با تاکید بر این که بارش‌ها در ارتفاعات شمالی به‌صورت برف خواهد بود، افزود: شروع بارش‌ها از عصر فردا در ارتفاعات شمالی استان و اواسط روز چهارشنبه و پنجشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز خواهد بود.

مسافران از توقف در حاشیه رودخانه کرج خودداری کنند

رحمانیان با اشاره به وزش باد شدید، کاهش دما و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق در استان به‌ویژه ارتفاعات شمالی و جاده چالوس، گفت: احتمال ریزش سنگ و رانش کوه وجود دارد به همین منظور از همشهریان، مسافران و کوهنوردان می‌خواهیم اتخاذ تمهیدات لازم را در برنامه‌ریزی خود لحاظ کنند.

مدیرکل هواشناسی استان البرز تأکید کرد: مسافرانی که قصد عبور از محور کوهستانی چالوس را دارند از چادر زدن و توقف در مسیل‌های فصلی و حاشیه رودخانه کرج خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها