شرکت مبلمان اداری انرژی، فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۸۰
مبلمان اداری انرژی، مبلمان برتر اداری ایران

این شرکت با بهره گیری از پیشرفته ترین فن آوری و دانش روز دنیا، تجربه مدیران جوان و مجرب و خلاقیت و نوآوری در محصولات موفق شد در مدت زمان اندک، بخش اعظمی از بازار را از آن خود کند.

شرکت مبلمان اداری انرژی با چشم انداز حضور در هر سازمان ایرانی، با تلاش بی وقفه همواره در راستای تولید محصول با کیفیت و با رعایت اصول زیبایی شناختی و ارگونومی گام برداشته و با تخصیص مدرن‌ترین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم افزاری، ایجاد و استقرار تیم کنترل کیفیت موفق به ارائه محصولاتی قابل رقابت و برتر از نمونه های خارجی شده است.

یکی از وجوه تمایز این شرکت، واحد تحقیق و توسعه شرکت مبلمان اداری انرژی است که با ارائه طرح های خاص و منحصر به فرد همواره در خصوص طراحی محصولات منطبق با سلایق گوناگون و گروه‌های سنی مختلف، سبب شده که این شرکت به عنوان شرکتی پیشرو و صاحب سبک در این عرصه فعالیت داشته باشد.

کادر مجرب فروش و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ،کیفیت ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر محصولات، کمک شایانی در میزان جلب رضایت مشتریان و همچنین ایجاد شبکه گسترده ای از نمایندگان در اقصی نقاط کشور داشته است لذا هم اکنون شرکت مبلمان اداری انرژی با حضور قدرتمند در تهران و شهرستان‌ها توانسته است میزان دسترسی محصولات خود را جهت بهره‌مندی طیف گسترده ای از مشتریان خود به حد قابل قبولی برساند.

و در نهایت شعار سازمانی این شرکت با اطمینان از استاندارد و ارگونومیک بودن تمامی محصولات که سبب سلامت و ایمنی و خستگی‌ناپذیر کاربر است، انتخاب شده است.



تلفن کارخانه: 18-56452017-021 _ 2-56452771 -021

https://energychair.com/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها