کرایه اتوبوس‌ها برای زائران کربلا 2 برابر شد

سایه گرانی بر سر مراسم اربعین

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزایش نرخ بلیت سفر هوایی به نجف در این ایام را ناشی از سوءاستفاده افراد سودجو در پی تقاضای مردم دانست.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۴۳
تهران - نجف یک طرفه یک میلیون و 200 هزار تومان شد / مقام مسئول: سود جویی است اما نمی توان برخورد کرد!

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در ارتباط با افزایش نرخ‌ بلیت هوایی نجف در ایام عزاداری اربعین حسینی (ع) به خبرنگار جام‌جم آنلاین گفت: قیمت اعلام شده به شرکت‌های هواپیمایی برای بلیت‌های اربعین حسینی با مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان، تنها برای ایام اربعین و از تاریخ 13 الی 22 آبان‌ماه می‌باشد. قبل وبعد از این تاریخ، شرکتها بر اساس عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می‌کنند و سقف نرخی برای این ایام درنظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به افزایش بی‌رویه نرخ بلیت‌های هوایی در این ایام ادامه داد: این افزایش نرخ متاسفانه در پی سوء‌استفاده برخی از آژانس‌های هواپیمایی بوده و نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی تغییری نداشته است؛ عمدتا افرادی که به عنوان واسطه اینترنتی در بازار حضور دارند ونسبت به فروش بلیت اقدام می کنند، از اشتیاق مردم برای سفر سوءاستفاده کرده و قیمت‌ها را افزایش می‌دهند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر بروز تخلفات، در این ایام گفت: رسیدگی به این جرائم می‌بایست از سمت پلیس فتا و یا افرادی که در این حوزه فعالیت دارند صورت پذیرد و برخوردهای لازم را انجام دهند. شرکت‌های هواپیمایی نرخ‌های متعادل گذشته را دارند و افزایش قیمت از جانب واسطه‌گرهاصورت می‌پذیرد و به‌دلیل آزاد بودن نرخ بلیت تعزیرات نیز قانون مدونی برای برخورد با این افراد را ندارد.

بر اساس این گزارش قیمت بلیط یک طرفه تهران به نجف در روز 5شنبه این هفته به یک میلیون و 200 هزار تومان رسیده است.

نسترن نعمتی/جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها