دختر رئیس جمهور آمریکا هم متهم است از ایمیل شخصی برای انجام مکاتبات کاخ سفید استفاده کرده، موضوعی که می تواند برای خانواده ترامپ دردسر ساز باشد.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۲۷
رسوایی ایمیلی دختر ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ظاهرا «جرد کوشنر» تنها فرد خانواده دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیست که از ایمیل شخصی برای انجام مکاتبات دولتی استفاده کرده و «ایوانکا» دختر ترامپ و همسر کوشنر هم به این اتهام آلوده است.

گفته می شود ایوانکا در ۲۸ فوریه ۲۰۱۷، از ایمل شخصی خود برای مکاتبه با «لیندا مک‌ماهون» رئیس اداره مشاغل خرد، استفاده کرده است.

البته در آن زمان، ایوانکا پست رسمی نداشت و در واقع از ماه مارس سمت مشاور رایگان کاخ سفید را به خود اختصاص داد.

با این حال، وی در همان زمان هم در جلسات رسمی با سران دیگر کشورها حضور داشت که از آن جمله می توان به دیدار با «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا اشاره کرد.

گفتنی است افشاگری درباره ایوانکا یک روز پس از آن صورت می گیرد که «پولیتیکو» در گزارشی اتهام های مشابه ای را علیه کوشنر مطرح کرد حال آنکه وکیل وی صحت آنها را تایید اما ادعا کرد که همگی درباره مسائل تجاری یا ساماندهی میهمانی های کاخ سفید بوده اند.

با این حال، اتهامات جدید علیه خانواده ترامپ می تواند برای وی که متهم به همدستی با روسیه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ است، دردسر ساز باشد به ویژه که وی «هیلاری کلینتون» را با تمرکز بر اتهام استفاده از ایمیل شخصی از میدان رقابت ریاست جمهوری خارج کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها