بغداد: کشورهای خارجی هم خواست خرید نفت از اقلیم کردستان را متوقف کنند

درخواست دولت عراق از اقلیم کردستان برای تحویل دادن گذرگاه های مرزی و فرودگاه ها

واکنش سفیر عراق به رفراندوم اقلیم کردستان:

یکپارچگی عراق حفظ خواهد شد

سفیر عراق در ایران در واکنش به موضوع رفراندوم اقلیم کردستان عراق گفت: عراق همچنان در تمام خاک خود یکپارچه خواهد ماند بدون اینکه مخالفتی در این زمینه ایجاد شود، همچنین مجامع بین‌المللی بر یکی بودن عراق تأکید می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۵۴
یکپارچگی عراق حفظ خواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، راجح صابر عبود الموسوی ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی 96-97 موسسه آموزش عالی علوم و معارف در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک‌شدن اربعین و حضور زوار در این کشور اظهار داشت: در رابطه با فعالیت‌های ویژه اربعین‌ حسینی 12 نمایندگی در کشور ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه از 15 روز گذشته برای مناسبت پیش‌رو برنامه‌ریزی کرده‌ایم، افزود: تمام دفاتر در رابطه با فعالیت‌های اربعین در سطح کشور پخش خواهد شد و زائر می‌توانند به‌مدت یک ماه در کشور عراق بمانند.

سفیر عراق در ایران با اشاره به اینکه زائران ایرانی فقط با «ویزا» وارد عراق شوند، عنوان کرد: از افراد ایرانی می‌خواهیم که در این رابطه به کنسولی مراجعه کنند و کارهای خود را به‌روزهای آخر به تأخیر نیندازند.

وی با بیان اینکه به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت زوار ایرانی هستیم، ادامه داد: روزانه هزاران ویزا برای ایرانیان صادر می‌شود و در روزهای آینده هزاران ویزای دیگر صادر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها