وزرات دفاع روسیه اسنادی در همسویی آمریکا با تروریست های داعش در استان دیرالزور سوریه منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۹۲
وزارت دفاع روسیه همسویی آمریکا با داعش را آشکار کرد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، وزارت دفاع روسیه تصاویر هوایی از مناطق تحت اشغال داعش در شمال شهر دیرالزور در سوریه منتشر کرد که در آن به وضوح ادوات نیروهای ویژه آمریکا قابل دیدن است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: با کمک تصاویر هوایی گرفته شده در فاصله ۸ تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ در مناطق داعش، خودروهای زرهی آمریکا مثل هامر مشاهده می شود.

این تصاویر نشان دهنده ورود خودروهای آمریکایی به مواضع داعش و ایستادن در کنار آنها در یک جبهه است.

این تصاویر نشان می دهد که عملیات سیطره نیروهای آمریکایی با درگیری یا جنگ زمینی میان طرفین رخ نداده است.

شبکه روسیاالیوم نیز اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه ادله در همسویی نیروهای آمریکایی با داعش در دیرالزور منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع روسیه تصاویری که گواه حضور ادوات نیروهای ویژه آمریکا در مناطق تحت اشغال داعش در حومه شمالی دیرالزور است منتشر کرد.

در بیانیه روز یکشنبه این وزارتخانه آمده است: نیروهای آمریکایی ورود نیروهای سوریه دموکراتیک بدون هیچ مشکل و مانعی به مواضع داعش در طول کرانه چپ رود فرات را تضمین کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تصاویر هوایی گرفته شده از مناطق داعش نشان دهنده خودروهای آمریکایی هامر در استحکاماتی که داعش ایجاد کرده، است.

نشانی از حمله نیروهای آمریکایی به این مواضع یا بمباران ائتلاف بین المللی ضد آنها نیست یا اینکه نیروهای ارتش آمریکا حتی اقدامات پیشگیرانه ای درباره حمایت از مواضع به عمل نیاورده اند. این دلیلی جز اینکه نظامیان آمریکایی در کمال امنیت در مناطق تحت اشغال تروریست ها هستند، نیست.

روسیاالیوم در ادامه گزارش داد که این اولین بار نیست که اتهاماتی از سوی وزارت دفاع روسیه به نظامیان آمریکایی درباره همسویی با گروههای تروریستی در سوریه زده می شود، مسکو چند روز قبل نیز آمریکا را مسئول حمله گروه تحریر الشام به مواضع ارتش سوریه در حومه شمالی حماه در نزدیکی استان ادلب دانسته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها