رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس انهدام باند سارقان سریالی و حرفه ای خودرو و لوازم خودرو و اعتراف به هزارو ۵۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۸۴
انهدام باند سارقان سریالی تهرانپارس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ محمد قربان منصوری درباره جزئیات انهدام این باند، گفت: در پی وقوع سرقت های سریالی لوازم و محتویات خودرو در سطح حوزه در چندین هفته گذشته توسط سه نفر به وسیله یک دستگاه خودرو مزدا ۳ نقره ای رنگ عوامل گشت خودرویی این یگان حین گشت زنی در خیابان امین، خودروی مورد نظر را مشاهده کردند.

وی افزود: سارقان با مشاهده ماموران اقدام به فرار نمودند که در پی تعقیب و گریز خودرو متهمان به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل آن با درخت و یک دستگاه خودرو پژو پارس برخورد و خودرو آنان متوقف که بلافاصله ۳ نفر از خودرو پیاده و اقدام به فرارکردند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با اشاره به اینکه در تعقیب و گریز انجام شده دو نفر از متهمان دستگیر شدند، ادامه داد: با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو مزدا دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس می باشد و در بازرسی از خودرو ۲ عدد ساب باکس به مارک های پایونیر و جی بی ال و یک جفت تیوتر کشف شد.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان در ابتدا به قصد فریب ماموران حرف های ضد نقیض می زدند و بیان می داشتند که ما سارق نیستیم و خودرو متعلق به فردی فراری می باشد.

سرهنگ منصوری افزود: با استفاده از شیوه و شگرد و ترفندهای خاص پلیسی متهم ردیف اول «ع.س» بیان داشت تا کنون ۶۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو و دو فقره سرقت خودرو انجام داده ام.

وی ادامه داد: متهم ردیف دوم ب.س بیان داشت تا کنون دو فقره سرقت خودرو و ۴۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو را در دو ماه گذشته در محدوده خاک سفید انجام داده ام و همدست دیگرمان فردی به نام علی گربه است.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با اشاره به اینکه سومین متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک عدد ضبط، دو عدد میل‌لنگ نو، چهار دست لنت خودرو نو، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم ردیف دوم از داخل انباری منزلش ۵۷ قطعه لوازم مختلف خودرو کشف شد، گفت: متهم ردیف سوم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد و در بازجویی صورت گرفته به بیش از ۵۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، تاکنون ده ها مالباخته به کلانتری مراجعه و اموال مسروقه کشف شده از سارقان را مورد شناسایی قرار دادند و نسبت به سارقان اعلام شکایت کرده اند.

به گفته رئیس کلانتری ۱۴۴، در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهمان و اموال مکشوفه پس از اخذ دستور قضائی برای شناسایی دیگر شکات تحویل پلیس آگاهی پایگاه چهارم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها