فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق و اعتراف سارقان به ۱۸۲ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۱۷
سرقت سیم برق با سلاح شکاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در سطح استان مازندران، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، سارقان با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به سرقت سیم برق به صورت مسلحانه با استفاده از سلاح شکاری و سلاح سرد می‌کنند.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی و رد زنی دو سارق سیم برق به نام‌های«ی – م» و «ر – ر» را که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

میرفیضی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پژو پارس نقره ای را که سارقان در زمان سرقت از آن استفاده می‌کردند را به همراه یک عدد قمه کشف و توقیف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ۱۸۲ فقره سرقت سیم برق در شهرستان‌های بابل، سیمرغ، بابلسر و قائم شهر و روستاهای حومه شهرستان بابل و فروش آنان به دو مالخر به نام‌های «ص– پ» و «ع– ب» در شهرستان قائم شهر اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با دستگیری دو مالخر دریافتند، این افراد اموال مسروقه را به تهران منتقل کردند و به دو نفر به نام‌های «م - ح» و «د- خ» فروخته‌اند که با هماهنگی قضائی این افراد نیز دستگیر شدند.

به گفته میرفیضی، متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند و برای آنها قرار وثیقه ۸۶۰ میلیون تومانی و زندان درنظر گرفته شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از شهروندان و هم استانی‌های عزیز مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها