رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت، تحمیل فروش مکمل های بنزین از سوی متصدیان جایگاه ها را غیر قانونی دانست و گفت : فروش این مکمل ها تنها باید با اختیار و رضایت مشتریان انجام شود در غیر این صورت اقدامی خلاف از سوی متصدی جایگاه انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۸۰
تحمیل فروش مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوختگیری غیرقانونی است / در صورت مشاهده با این شماره تماس بگیرید

ناصر رئیسی فر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی جام‌جم آنلاین در واکنش به تداوم اجبار در فروش مکمل‌های بنزین از سوی متصدیان جایگاه‌های سوختگیری در سطح شهر اظهار کرد: استفاده از مکمل ها کاملا امری اختیاری است و مشتریان می توانند به دلخواه و در صورت نیاز این نوع محصولات را خریداری و مصرف کنند.

وی با بیان اینکه در تمامی دنیا استفاده از مکمل های بنزین آزاد است اما اجبار نیست، گفت: اگر جایگاه‌هایی اقدام به فروش محصولات خود بدون درخواست و نیاز مشتری کردند، عملی خلاف قانون انجام داده اند و در صورت مشاهده این‌ موارد مردم می‌توانند با اعلام آن به تلفن 4رقمی مرکز شکایت پخش، که شماره آن بر جایگاه‌ها نصب شده است و نیز تماس با کانون جایگاه‌های اختصاصی کشور به شماره 22875084 ، این تخلفات را اطلاع دهند .

رئیسی فر افزود: بعد از شنیدن صدای پیامگیر و یا اپراتور، شکایت کنندگان مشخصات جایگاه و نیز مشخصات فردی خود را به همراه یک شماره تلفن ثابت و یا همراه اعلام کنند تا بتوانیم گزارش پیگیری را به اطلاعشان برسانیم و نیز درصورت نیاز برای مراجعه حضوری، اطلاع رسانی کنیم.

نسترن نعمتی- خبرنگار جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها