شرکت خودروسازی سوئدی ولوو از کراس‌اوور جدید خود به نام XC40 رونمایی کرد که کوچکترین برادر مدل‌های XC60 و XC90 محسوب می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۹۱
بلند قامت کوچک ولوو رُخ نشان داد +تصاویر

شرکت خودروسازی سوئدی ولوو از کراس‌اوور جدید خود به نام XC40 رونمایی کرد که کوچکترین برادر مدل‌های XC60 و XC90 محسوب می‌گردد.

به گزارش جام جم آنلاین، ولوو که این روزها در سیطره چینی‌ها قرار دارد و با عرضه مدل‌های جدید سدان و شاسی‌بلند روح تازه‌ای در کالبدش دمیده شده در ادامه مدل‌های XC60 و XC90 که با استقبال شایان خریداران در اقصی نقاط دنیا از جمله ایران مواجه شده تصمیم‌ گرفته تا XC40 را نیر به سبد محصولات خود اضافه نماید.

سه پیشرانه بنزینی و دو پیشرانه دیزل برای این کراس‌اوور در نظر گرفته شده است: T3 سه سیلندر توربو با 156 اسب‌بخار نیرو به همراه جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار و انتقال نیرو به چرخ‌های جلو، T4 و T5 که دومین نسخه 244 اسب‌بخار قدرت دارد و به همراه سیستم انتقال نیرو به چهارچرخ عرضه می‌شود و البته هر دو از جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار استفاده می‌کنند، همچنین نسخه‌های هیبریدی و تمام الکتریک نیز در راه هستند.

از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم چندرسانه‌ای، مسیر یابی و بررسی وضعیت خودرو و اتصال به اینترنت به همراه نمایشگر 12.3 اینچ و 9 اینچ، سیستم تهویه هوای داخل خودرو به‌صورت مجزا برای عقب و جلو، چراغ‌های LED، سنسور پارک عقب، صندلی‌ چرم با گرم‌کن و چرخ‌های 18 اینچ، سیستم هشدار ترافیک همراه با سیستم ترمز خودکار و... اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها