جلسه ادبی دوشنبه های شعر نگارستان این هفته با برنامه ای متفاوت برای مخاطبان شعر و ادبیات برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۹۶
رونمایی از اشعار دامنه های زاگرس در دوشنبه های شعر نگارستان

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی نشست ادبی دوشنبه های شعر نگارستان، رونمایی از مجموعه شعر «چهل سرود بر هاشورهای دستان مردان کوهستانی» اثر شهرام گیل آبادی با حضور و سخنرانی محمدعلی بهمنی، ابراهیم حقیقی، سید فرید قاسمی، حسین آهی و همچنین حضور بسیاری از شاعران، اهالی موسیقی، سینما، تئاتر و رسانه از ساعت ١٦ تا ١٩ در نگارستان شهر واقع در کوی نصر، خیابان علیایی، خیابان پیروزی، بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

«چهل سرود بر هاشورهای دستان مردان کوهستانی» اولین مجموعه شعر شهرام گیل آبادی شامل ٣٩ شعر آزاد است که تا کنون ٢٢ اثر منتشر شده در موضوع هنر و رسانه را در کارنامه خود دارد که از آن جمله می توان به کتاب های دورنگاه ارتباطات و توسعه، فراتاتر و روایتی دیگر، جهان فرا نو، کتاب کوچک مصاحبه و همچنین دو کتاب عصربی سرزمین و جهان شبکه ای شبکه جهانی که اخیرا منتشر شده اشاره کرد.

همچنین نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» که اخیرا در مجموعه ایرانشهر اجرا شد، آخرین اثر نمایشی این هنرمند است که با استقبال کم نظیر مخاطبان و منتقدان مواجه شد.

این مراسم در جلسه هفتگی دوشنبه های شعر نگارستان برگزار خواهد شد که هر هفته با اجرای محمدعلی بهمنی و سمانه نایینی در حال اجراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها