مردی که متهم است زنی میانسال را در پی برقراری ارتباط پنهانی کشته است در جلسه دادگاه قتل را گردن دوستش انداخت. هشت سال پس از ماجرا هنوز جسد مقتول کشف نشده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۴۸
محاکمه متهمان پرونده قتل بدون جسد

به گزارش جام‌جم، آبان 88 دختری با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن مادرش خبر داد و گفت: «مادرم پونه، امروز به خانه یکی از آشنایانمان به نام کریم رفت و از آنجا با من تماس گرفت و گفت برای شام به خانه برمی‌گردد اما ساعت ده و نیم شب تلفن همراهش از دسترس خارج شد.»

با ثبت این شکایت کریم دستگیر شد و با اعتراف به قتل پونه گفت جسد را با همدستی دوستش رامین به بیابان‌های اطراف تهران برده و آتش زده‌اند. با ثبت این اعتراف، رامین نیز دستگیر شد اما تلاش‌ها برای کشف جسد بی‌نتیجه ماند تا رسیدگی به پرونده هشت سال زمان ببرد.

نخستین جلسه محاکمه متهمان، صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. سپس کریم در جایگاه ایستاد و با انکار اعترافاتش گفت: «پونه را از قبل می‌شناختم و با هم ارتباط پنهانی داشتیم. روز حادثه به خانه‌ام آمده بود اما ناگهان کنار یخچال از حال رفت و روی زمین افتاد. آن موقع رامین هم در خانه بود. من از ترسم به طبقه دوم رفتم و رامین با نیسانش جسد را برد. فشارهای بازجویی باعث شد به قتل اعتراف کنم.» سپس رامین به اتهام اختفای جسد و جنایت بر میت در جایگاه ایستاد و با اظهار بی‌گناهی گفت: «آن روز کریم به من زنگ زد و گفت برای برقراری ارتباط پنهانی با زنی جوان به خانه‌اش بروم اما تا به آنجا رفتم مرا به زور داخل دستشویی انداخت و گفت مرد دیگری هم در خانه است و نمی‌خواهد ما با هم روبه‌رو شویم. چند دقیقه بعد در دستشویی را باز کرد. وقتی پونه را دیدم متوجه شدم زنی میانسال است برای همین خانه را ترک کردم. آن موقع پونه زنده بود.»

قضات به دلیل حضور نیافتن یکی از اولیای دم، جلسه رسیدگی را تجدید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها