مشخص شد پسر بچه‌ یازده‌ساله‌ای که ۵ روز پیش خبر مفقود شدنش به پلیس اعلام شده بود، توسط قاتل ۲۲ ساله‌ای که احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است به قتل رسیده است.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۶۳
کشف راز قتل پسربچه 11 ساله

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، راز مفقود شدن نوجوان یازده ساله که 5 روز پیش خبر مفقود شدن به پلیس اعلام شده بود با کشف جسد وی برملا شد.

براساس این گزارش پس از اعلام خبر مفقودی این پسربچه به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات میدانی و تخصصی کارگاهان پلیس آگاهی آغاز شد و نهایتاً مشخص شد که این نوجوان 11 ساله توسط فرد 22 ساله‌ای به قتل رسیده است.

در اعترافات قاتل عنوان شده که وی این پسربچه 11 ساله را در محدود میدان گمرک و به بهانه نشان دادن کبوترانش به درون منزل کشانده و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رسانده است.

قاتل در اعترافاتش عنوان کرده که پس از به قتل رساندن این نوجوان 11 ساله جسد وی را بسته‌بندی کرده و به همراه برادرش به کیلومتر 60 جاده قم منتقل و در آنجا رها کرده است.

براساس اعلام پلیس آگاهی تهران بزرگ بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که قاتل احتمالاً از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل بوده و به دنبال اعترافات وی در ساعت 10 شب 22 شهریور ماه کارآگاهان اداره دهم پلیس اگاهی موفق به کشف جسد این پسربچه در محل رهاسازی جسد شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها