مرکز اطلاع رسانی فرماندهی پلیس تهران بزرگ از وقوع حادثه وحشتناک قتل خانوادگی خبر داد و اعلام کرد در این حادثه دو دختر ۱۹ و ۲۲ ساله قربانی خشم پدر خانواده شدند.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۱۳
پدر عصبانی دو دخترش را کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر دقایقی پیش با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران پلیس تهران بزرگ در جریان ماجرای اقدام به قتل وحشتناک مرد ۴۸ ساله ای قرار گرفتند که در اقدامی جنون آمیز دو دختر ۱۹ و ۲۲ ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود.

بنا بر این گزارش پدر عصبانی بعد از اطمینان از مرگ هر دو دخترش با خواهر خود تماس گرفته و قتل دخترها را اعلام کرد و سپس با خوردن قرص برنج تلاش داشت خود را نیز بکشد که با اعزام به موقع ماموران پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت .

بررسی های اولیه ماموران پلیس نشان می دهد که مرد ۴۸ ساله با همسر خود اختلاف شدید خانوادگی داشت تا جایی که همسر وی ۴۰ روز پیش خانه را ترک کرده و به خانه بستگانش رفته بود .

جسد هر دو دختر جوان به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیسی درباره علت وقوع این حادثه از سوی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد .

پدر ۴۸ ساله هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها