جانشین فرمانده انتظامی جغتای گفت: برخورد یک وانت پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در محور جغتای ـ جاجرم مرگ دلخراش مادر خانواده مقابل چشمان 2 فرزند خردسالش را رقم زد.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۶۲
مرگ دلخراش یک مادر مقابل چشمان کودکانش

به گزارش جام جم آنلاین، جواد ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در جغتای اظهار داشت: ساعت 19 یک فقره تصادف فوتی در محور جغتای به جاجرم خراسان‌ شمالی به پلیس 110 اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران پاسگاه شفیع‌آباد به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه وانت پراید که از سمت جغتای به سمت جاجرم در حال حرکت بوده با یک دستگاه موتورسیکلت که در همان مسیر در حال تردد بوده، برخورد می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی جغتای ادامه داد: در اثر این سانحه، یکی از ترک‌نشینان موتورسیکلت که خانمی 24 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کند و همسر او که راکب موتورسیکلت و مردی 29 ساله بود به همراه دو فرزندش به نام‌های موسی‌الرضا 6 ساله و رویا چهار ساله مصدوم و به بیمارستان جغتای منتقل شدند.

ابراهیمی اضافه کرد: برابر بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس‌راه علت اصلی تصادف بی‌مبالاتی راننده وانت‌ پراید به دلیل بی‌توجهی به جلو اعلام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها