اقدام پسر بنیامین نتانیاهو در انتشار کاریکاتوری ضد یهودی در صفحه فیس بوکش که بیشتر منتقدان پدرش را هدف قرار داده است، موجی از انتقادها از سوی رهبران سیاسی این رژیم را به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۷۳
جنجال بر سر کاریکاتور ضد یهودی پسر نتانیاهو+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی نوشت: یائیر نتانیاهو پسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه با انتشار کاریکاتوری در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک، جنجال عظیمی را در فلسطین اشغالی به پا کرد.

اسحاق هرتزوگ، از جناح چپ میانه و رهبر اپوزیسیون اسرائیل گفت: این کاریکاتور مشمئز کننده است و از خانه نخست‌وزیر به بیرون درز کرده و باید این کاریکاتور حذف شده و او عذرخواهی کند.

در این کاریکاتور جورج سوروس و نمادی از نازی‌ها در حال هدایت ایهود باراک و دو تن دیگر از رهبران اعتراضات هفتگی برای برکناری نتانیاهو به دلیل اتهامات فساد دیده می شوند. این پست توسط رهبر کوکلوس کلان‌ها و دیگر یهودستیزان به اشتراک گذاشته شده است.

آوی گابی، رهبر حزب مخالف کار نیز گفت: این پست تمامی مرزهای تصور را شکست، برای اسرائیل و مردم یهود بسیار غم انگیز است که پسر نخست وزیر کارتونی را به اشتراک بگذارد که رهبر کوکلوس کلان با آن موافق است.

ایهود باراک نیز در توییتی نوشت: نمیدانم آیا یائیر که از خودروی دولتی و محافظان شخصی بهره می‌برد و در اقامتگاه نخست‌وزیر زندگی می‌کند چنین تفکری را در خانه نیز دارد؟ به نظر شما این چیست؟ یک مشکل روانی ژنتیکی؟ مهم نیست به هر عنوان باید هزینه روان درمانی وی را هم بپردازیم چیزی که بیشتر از محافظ و راننده به آن نیاز دارد.

یائیر نیز در پاسخ، باراک را یک مست نیازمند آسایشگاه خواند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها