سخنگوی آتش‌ نشانی تهران خبر داد:

مرگ دو کارگر در چاه ۳۵ متری

آتش نشانان دو کارگر چاه کن را بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی در زیر انبوهی خاک در کارگاه ساختمانی در خیابان سهرودی گرفتار شده بودند نجات دادند.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۲۷
نجات دو کارگر از چاه

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، به دنبال تماس مسئولان یک کارگاه با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن دو کارگر در چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله نیروی نجات و حریق ایستگاه ۵۳ را به همراه دستگاه تنفسی پرتابل از ایستگاه ۶، ساعت ۱۲:۱۰ ظهر به محل حادثه درخیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، تقاطع کوچه عربلی رهسپار کرد.

مهدی حقی طارونی معاون منطقه شش عملیات در این باره گفت: در یک کارگاه ساختمانی به مساحت ۸۰۰ متر مربع، کارگران درحال حفر چاه در عمق ۸ متری زمین بودند که به ناگهان با توجه به سست بودن خاک و ریزشی بودن آن، هر دو کارگر تا نیمه بدن در میان انبوه زیادی خاک گرفتار شدند.

وی افزود: در عمق چاه اکسیژن کافی وجود نداشت و یکی از کارگران در شرایط نامساعدی قرار گرفتار شده بود که آتش نشانان به سرعت ایمن سازی های لازم را انجام دادند و دستگاه تنفسی پرتابل هوا را تامین و با توجه به سست بودن خاک دیواره چاه با رعایت تمهیدات ایمنی اعم از گچ ریزی و استفاده از الوار اکسیژن رسانی را انجام و دو کارگر را در عملیاتی حساس به سطح زمین منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از آزادسازی و انتقال کارگران محبوس شده به سطح کارگاه با توجه به اینکه هیچ امکانی برای انتقال آنها نبود از خودروی جرثقیل نجات ۱۲ استفاده و از طریق برانکارد، مصدومین را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها