برای اولین بار در ایران مجتمع فنی مهندسی پارت برگزار می کند.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۳۸
از آزمون جامع مهارت سنجی AIS استرالیا چه می دانید؟!

به گزارش جام جم آنلاین از افکارنیوز، دوره ها و آزمون های بین المللی استرالیا با هدف کسب مهارت تخصصی در بیش از 150 مهارت تخصصی و دارای «Certificate» بین المللی با گرید A اشتغال می باشد.

این ۵ دپارتمان عبارتند از : دپارتمان فناوری اطلاعات، دپارتمان امور مالی بازرگانی اداری، دپارتمان مدیریت، دپارتمان گردشگری، دپارتمان مراقبت زیبایی.

از ویژگی های منحصر به فرد دوره ها و آزمونهای بین المللی استرالیا انطباق این دوره ها بر مهارت های تخصصی داوطلبان، سیلابس و استانداردها دوره های فنی و حرفه ای می باشد.

آزمون ها به زبان پارسی و تستی با حضور نماینده رسمی استرالیا در ایران برگزار می شود و متقاضی گرامی در هر دوره می توانید فقط 4 مهارت، آزمون شرکت کنند.

داوطلبانی که قبلا این مهارتها را کسب نموده اند می توانند بدون شرکت در دوره های آموزشی، فقط در آزمون شرکت کنند.

مجتمع فنی آموزشی مهندسی پارت به مدیریت سرکار خانم مریم مبینی کشه با 16 سال سابقه در آموزش، آزمون، تدوین استاندارد، برای اولین بار آزمون جامع مهارت سنجی AIS استرالیا را در ایران برگزار می کند، این همکاری با امید آریا (عبدالهیان)، مدیرعامل موفق AIS Training Services در کشور استرالیا می باشد، ایشان بنا به تجربیات و موفقیت های مستمر مدیریت و سوابق اجرایی، نائل به کسب عنوان «پیمانکار برگزیده» در شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی و دانشگاهی معتبر دنیا شده اند.

با توجه به این که ظرفیت شرکت در این آزمون ها محدود است همین الان برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

021 - 66124762 021 - 77517279

021 – 77477549 021 - 66124784

6960317 -0930

اعطای نمایندگی به مراکز آموزشی در سراسر کشور

آی دی مشاور: moshaver_ais@

www.part-school.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها