استاندار گیلان میزان خسارات سیل دو روز گذشته در استان گیلان را میلیاردی اعلام کرد و از ادامه خدمات رسانی به امدادگران تا عادی شدن شرایط خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۳۱
سیل گیلان را به هم ریخت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده گیلان گفت: بارندگی و سیلاب دو روز گذشته در برخی نواحلی شرقی استان گیلان خسارات زیادی به بار آورده و کارشناسان در بازدید اولیه میزان آن را ۵۰ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از مسافران و خانوارهای آسیب دیده از سیل ساماندهی و اسکان داده شدند و از همه دستگاه‌های خدماتی خواسته شده تا حل کامل مشکلات مناطق سیل زده در منطقه حضور داشته باشند.

نجفی ادمه داد: براساس رایزنی های انجام شده واحدهای مسکونی که در این سیل آسیب های جزئی دیده اند با استفاده از امکانات بنیاد مسکن بازسازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه 5 میلیون تومان تسهیلات برای خودروهای آسیب دیده نیز درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: مقرر شده در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی وضعیت کارگاه های تولیدی آسیب دیده بررسی شود تا از وام‌های قرض الحسنه، صندوق کارآفرینی امید و بخش های دیگر برای جبرای خسارت این واحدها استفاده شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: بعد از امدادرسانی و استقرار وضعیت عادی در مناطق سیل زده میزان صحیح و دقیق خسارت اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها