رئیس پلیس راهور تهران از اجرای طرح استقبال از همیاران مهر برای اولین بار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۳۰
تمهیدات پلیس راهور برای بازگشایی مدارس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا مهماندار در جلسه هماهنگی استقبال از مهر شهرداری تهران با توضیح اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: یک بخش از اقدامات ما عملیاتی و اجرایی با تاکید بر بحث ایمنی است.

ما با تجزیه و تحلیل حوادث دانش آموزی طی 3 سال گذشته تلاش کردیم تا نقاط پرحادثه را برطرف کنیم. ساماندهی علائم افقی و عمودی در اطراف مدارس، کنترل و نظارت بر سرویس مدارس، همکاری در ارائه برچسب مدارس، بازدیدهای میدانی از سرویس مدارس، حضور فعال پلیس و استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری از اقداماتی است که همزمان با آغاز مهر از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می شود.

وی تصریح کرد: بخش دیگر اقدامات ما اقدامات فرهنگی و آموزشی است که در این خصوص آموزش ایمنی ترافیک برای دانش آموزان را در طول سال در مدارس پیگیری می کنیم. آموزش اولیا و مربیان و سرویس مدارس نیز از دیگر برنامه های ما در طول سال تحصیلی است که به طور جدی پیگیری می شود.

مهماندار با اشاره به اجرای طرح استقبال از همیاران پلیس گفت: این طرح برای اولین بار در تهران اجرا می شود و قرار است در قالب این طرح از دانش آموزان در تقاطع ها و چهارراه ها استقبال کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها