رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای منزل معروف به علی سیاه مخدر، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۶۸
علی سیاه دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ مسلم قاسم آبادی، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در خیابان امام، کوچه اتابکی که سارقین اقدام به سرقت 9 دستگاه گوشی موبایل از داخل منزلی کرده بودند و از سارقین یک عدد تیغ موکت بری به جا مانده بود عوامل تجسس جهت بررسی موضوع به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد در زمان سرقت دو نفر از سارقان حرفه ای به نام های «ع.م» معروف به «ع. سیاه» و «ع.ا» در محل تردد داشته و تیغ موکت بری کشف شده هم در دست آنها دیده شده است.

سرهنگ قاسم آبادی عنوان کرد: با اطلاعات به دست آمده شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفته که با پایش های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان به نام «ع.سیاه» در پاتوقی در خیابان مالک اشتر پارک چناران حضور که عوامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: با بررسی محل معلوم شد که متهم در پاتوق مورد نظرمخفی شده است که تلاش های انجام شده و با رعایت اصل غافلگیری دستگیر و در بازرسی از وی 3 دستگاه گوشی موبایل و یک قطعه پرنده مینا کشف شد.

رئیس کلانتری 108 نواب بیان داشت: متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت بوده پس از اخذ دستور قضایی برای تحقیقات تکمیلی تحویل پایگاه هشتم آگاهی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها