جدول فروش سینمای ایران

نگار صدرنشین شد +عکس

فروش فیلم‌ها در هفته گذشته با افت مواجه شد و صاحبان سینما امیدوار هستند که با نیم بها شدن بلیت سینماها اقبال مخاطب از سینماها در هفته جاری بیشتر شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۵۹
تابستان داغ از نیم میلیارد عبور کرد / نگار در ۲ روز ۱۲۵ میلیون فروخت

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، با تصمیم شورای صنفی نمایش بلیت سینماها در هفته جاری از تاریخ 19 شهریورماه به صورت نیم بهاء ارایه می شود اما سینماداران با 20 روز نیم بهاء موافقت نکرده و ترجیح دادند یک هفته آزمایشی فیلم ها را به صورت نیم بهاء در سالن هایشان به نمایش بگذارند. باید دید در هفته جاری با ارایه بلیت نیم بهاء تغییری در فروش سینماها شاهد خواهیم بود

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم «بیست و یک روز» گفت: فروش فیلم در تهران به مبلغ 650 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 365 میلیون تومان رسید. با احتساب فروش فیلم در تهران و شهرستان فیلم هم اینک با فروش 1 میلیارد و 15 میلیون تومان مواجه شد.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «تابستان داغ» به فروش 580 میلیون تومان رسید. فروش فیلم «سارا و آیدا» به 2 میلیارد و 160 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فروش فیلم «رگ خواب» به 5 میلیارد 190 میلیون تومان رسید و فروش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به مبلغ 21 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.

وی درباره نمایش فیلم «مالاریا» گفت: برای این که فیلم امکان دیده شدن در هیات انتخاب اسکار را داشته باشد در شهریزد اکران کردیم که اکران محدود فیلم هم با اقبال مواجه شد.

حبیب اسماعیلی در باره فروش فیلم «اکسیدان» گفت: فیلم با فروش 9 میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است.

وی درباره اکران فیلم در حمایت از کمپین یوز پلنگ گفت: این فیلم برای حمایت از کمپین یوز پلنگ اکران شد و فروش آن برای کمپین در نظر گرفته شد و هیچ ارتباطی به فروش فیلم نداشت.

احمد مختاری دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «نگار» گفت: فیلم در تهران به فروش 105 میلیون تومان با 25 سالن سینما رسید و فروش شهرستان تنها با مشهد آغاز شده و 20 میلیون تومان تنها در مشهد ظرف دو روز فروخت که تاکنون فروش فیلم به 125 میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه فیلم «من و شارمین» به فروش 20 میلیون و 761 هزار تومان ظرف 2 روز و «ماجان» به فروش 5 میلیون و 683هزارتومان، «ماه در جنگل»4 میلیون و 659 هزار تومان، «فصل نرگس» 204 میلیون و 913 هزار تومان فروش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها